Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Som här då, har lyckats lägga på mig nästan 7 kilo redan, och jag som har 4 månader kvar .... känns som om jag äter mig till jättemage Jag tröstar mig med att jag inte gick upp ett gram första 12 veckorna, iallafall, det är under de senaste 10 veckorna det har ramlat på mig
Ja, usch ja bristningarna... än så länge har min hud hängt med, jag har inte hittat någon än Och min vikt har som tur är hamnat på mage och bröst mest, det känns med bra! Det är tom så att de värsta kärlekshandtagen minskat lite
Vad jag har förstått är det ärftligt hur det blir med det där, fast jag kan vara ute och segla nu......
Jag har en son sedan tidigare, och då fick jag bara lite på magen, de har bleknat nu, och är lite silverfärgade bara! Kanske brås på morsan jag med, 5 barn där med, och jättefin mage
Fast ska jag vara ärlig så ser min syrra ut som fan över magen... Bristningar överallt... Hon fick havandeskapsförgiftning, typ 20 kilo vatten i kroppen osv...
Jag gick upp 30 kg när jag hade havandeskapsförgiftning, och ja, bristningar fick jag ju. Men vätskan i kroppen sätter sig inte på magen, därför orsakar inte just dom några bristningar, vätskan sätter sig i händer, armar och framförallt benen.
Tror att det började från v. 30, då jag fick gå på två kontroller i veckan då jag både läckte äggvita och hade för högt tryck. Träffade läkare med jämna mellanrum som höjde blocktryckmedicinen undan för undan.
I v. 35 blev jag inlagd, och låg inne 8 dagar innan de satte igång mig.
Nu är jag i v. 28 och går på kontroll en gång/v, nästa vecka ska jag träffa läkare för utskrivning av blodtrycksmedicin igen.
Jag tänker vägra bli inlagd igen. Har aldrig i mitt liv känt mig så ensam och haft så tråkigt. Får inte läsa. Får inte se på tv. Får inte ta emot besök mer än någon timme per dag. Bara lyssna på radio, i ett mörkt rum. Jag fasar redan nu för att behöva bli inlagd.
Det värsta med HF är att jag inte kände igen mig, psykiskt. Jag blev förändrad, och jag känner det komma nu igen. Jag bara längtar efter att få sova, sova och sova. Så snart jag gått upp på morgonen längtar jag efter kvällen så jag får lägga mig. Blodtrycket skenar och jag känner mig överspänd och fladdrig. Har svårt att komma till ro och sover dåligt på nätterna. Den bästa upplevelsen med att vara inlagd var sömntabletterna
Hästnyheter Kruxet är att stammen procentuellt ökat så mycket, från ett fåtal djur för några decennier sedan till nu närmare femhundra individer och...
Bukefalosnyheter Jag tyckte väl att det var något annorlunda under Nytt häromdagen?
Trodde bara jag hittat nåt jag inte noterat förut.
Har det funnits...
Hästhantering Han går just nu i egen hage med lite gräs att plocka ifrån, svårt nu när det är fruset dock. Tanken var att han skulle gå med de andra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.