Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Man blir liksom bedövad efter ett tag. Att föda barnet sen var inte så farligt trots allt. Men som en klok mor sa till sin dotter på -70 talet, " ska det in så ska det ut"!!!:eek: Modern arbetade på förlossningen och det var säkert precis den tröst hon ville höra av sin mor:smirk: .
Revbenet var nog inte helt av i sanningens namn, men det var tufft att andas ett tag.

*knapplån*

NYTAGEN BILD I V.17

Haha...tröjjorna börjar bli för små framtill för min putande mage, ser lite roligt ut. :D Har växtvärk som sjutton, bara väntar på att få känna bebisen snart. :love:

Har fått tid för UL idag, men inte förräns 22 maj, känns som en hel evighet tills dess ju, kommer att vara i v.20 då. Men antar att dom ej hade tid tidigare?

Har varit och köpte Seaband idag mot mitt hemska illamående som inte vill ge med sig. Syns på bilden att jag har det på mig, dom kunde väl ha valt en mer diskret färg tack. :smirk: Hoppas verkligen att det ska hjälpa så jag kan börja äta & må som folk igen...

Får jag låna din knapp och visa min mage i v22? Den börjar bli som en riktig bebismage nu, inte så sladdrig, utan mer "hård" och det syns att den strävar framåt

9585191.jpg

*lyfter på tröjan å tittar på min*

Pjtaa, min är då som en tvättbräda än... :angel:

Kommer aldrig få någon fin, gravid mage... :p

Det kommer ska du se, min tog ett tag innan den gick från lite sladdrig 35årsmage till det här, men när det väl började växa så gör det så med besked:D

Får hoppas det, skulle vara lite pinsamt om man säger att man är gravid... Å folk frågar vilken vecka... ptjaaa, två veckor kvar till BF... Å det syns inte ens! :rofl:

Ja, det kan bli lite svårt att tro på då kanske:D

När jag väntade min första son syntes ingenting förren i 7 månaden, om jag var naken syntes det lite, men inte med kläder på. Använde mina smalaste jeans till månad 5, sen klarade jag mig med ridbyxorna :angel:

Får jag låna din knapp och visa min mage i v22? Den börjar bli som en riktig bebismage nu, inte så sladdrig, utan mer "hård" och det syns att den strävar framåt

9585191.jpg

ÅÅh, vilken liten och söt och bekväm mage du har..

Doris drömmer sig tillbaka till V22... Jag har ju monsterstor mage just nu..BF idag, börjar bli klumpigt att röra sig, även om jag klarat mig hyffsat bra enligt många andra..

Men det var ju så härligt där i V22 när magen började växa lite och man kunde känna sig fin utan att se ut som en flodhäst :)

Hehe, jag känner mig lite åt flodhästhållet redan nu :D , lär se ut som en övergravid elefant när jag är klar :rofl:

Vad mysigt att få se sin lilla snart, hoppas du får en bra förlossning :banana: . Jag längtar efter att få klämma ur mig den här lilla ligisten, kommer just från lekparken där alla barnvagnar trängs med barn i alla storlekar!

jag har samma färg på mina seaband=)

Fast de va länge sen jag använde mina nu=)

Ja varför måste dom göra dom så fula?=/

hehe, det kan du ju inte känna dig som! Vänta du bara :)

Jag hoppas också att förlossningen går bra, men framför allt, att den blir snaaaaart.. Jag vill inte vänta mer nu. Jag vill bara mysa och gosa med bebis.. NU!

Ja, väntan är jobbig, jag vill också ha ut den här lilla - NU:D , fast den måste nog mogna lite till först, får vänta till september jag :crazy: ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 159
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar