Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Men den var så ... pluttig... på nåt sätt, min har aldrig varit så liten, den var obefintlig, och sen blev den stor och fladdrig......

Ja, det känns när det växer så fort..... men det är mysigt med, jag går omkring i mina nya mammajeans (som faktiskt inte syns att det är just såna) och bara tittar på magen, försöker förlika mig med tanken att den SKA bli mycket större och känner att stoltheten över magen faktiskt växer för varje dag :) :)

Nu har jag kommit på hur självutlösaren fungerar :idea:

phpjzntmd.jpg

vilken fin mage! när skulle du ha sa du? jag ska ha 7 sept. min mage syns kan jag ju säga. men brukar ha stora tröjor. har ja top eller t shirt syns ju den klart mycket mer. kan känna bebben sparka. helt underbart. man blir så glad.:)

Då ska vi ha samtidigt du och jag, här ska bebis ut 6/7 är det tänkt......

Här syns det ju också rätt bra, och KÄNNS! Det är så häftigt, nu har det tom börjat kännas på utsidan om man ligger helt still och andas lugnt :love: :love:

Då ska vi ha samtidigt du och jag, här ska bebis ut 6/7 är det tänkt......

Här syns det ju också rätt bra, och KÄNNS! Det är så häftigt, nu har det tom börjat kännas på utsidan om man ligger helt still och andas lugnt :love: :love:

6 juli?

heehe min sambo längtar tills han kan känna det. han har legat å lyssnat men han hör bara en massa konstiga saker som är svårt att förklara. sa att det kan ju kanske vara hjärtat han hör

Kul! då är vi tre med nästan samma datum!:) Ska försöka fota min mage med snarast, men den är verkligen inte söt, snarare sprängfärdig redan...:crazy:

Jag ska ha 22 oktober.

Idag sa tjejen på tvätten på jobbet.

"Jänta, ska du ha 44 byxor hela tiden eller?"
"Nä om några veckor måste jag nog gå upp till 46"
"Det är fortfarande mini-byxor"

Jag ska ha typ då också... 17 oktober tror jag! Fast det får vi ju se på ultra, kanske ändras, som med ditt! :)

Å, sicken fin mage du skaffat dig! Hur känns det, har du vant dig vid tanken att bli mamma?

Kram//Julia

Tack!

Åh, nej. Det känns fortfarande helt overkligt, idag har vi UL så kanske kommer det kännas mer verkligt efteråt.

Numera är det en vildbatting där inne, igår kände jag *den* sparka i 20 minuter, antingen en fotbollsmålvakt eller en riktig hästtjej. :angel:

irpasnirpa och jolanta:

Tack!:love:

Fast den är rätt liten om man jämför med andra i samma vecka. kanske linnet som gör att den ser större ut=)

Jag tycker att den ser alldeles lagom ut.. Så där vill jag att min mage ska se ut!

Men med tanke på min tur, så lär jag väl så världens största mage, eller världens minsta, som inte syns! :D

Äh, jag läste igenom hela tråden nu!

Vadå vadderad? :mad: :)

Jag är så långt ifrån vadderad som man kan bli, å på mej syns det INGENTING! Skit mage! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 150
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar