Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

hehe då får du säker åxå en liten mage=) eller liten å liten. mindre än gigantisk i alla fall=) i början vill man bara att den ska växa, nu får den gärna krympa lite=) eller ännu bättre, försvinna helt=)

Ja, säkert, men som du skriver, just nu vill jag bara att den ska synas, LIIIITE åtminstone!

Fast sambon och jobbarkompisarna tycker att det syns! Kanske bara är jag som är blind!

Det hände en rolig grej igår, jag var på jobbet, (jobbar med handikappade) och då säger den ena brukaren, men Johanna, är du med barn, vilken mage du har....! :rofl:

de känns jättelänge innan amn får komma på ul. men de går fortare än vad man tror, jag lovar=)

Måste bara fråga, vet att tråden inte handlar om detta egentligen, MEN!

Inatt vakande jag av att min mage vart stenhård, och att det värkte i den. Efter ett litet tag så släppte det.

Sammandragningar?

*springer å kikar på lappen*

Den 23 maj ska vi dit... Jätte länge dit... :(

Jag skall också på UL den 23 maj.. IGEN!
Enligt UL var bebisen 14 veckor, den sparkade och hoppade och sög på tummen, men var för liten för att vara i v 18.

Förmodligen MA i början av graviditeten och så blev jag gravid igen.
Det blir i alla fall fyra veckors ångestladdad väntan..

Jag skall också på UL den 23 maj.. IGEN!
Enligt UL var bebisen 14 veckor, den sparkade och hoppade och sög på tummen, men var för liten för att vara i v 18.

Förmodligen MA i början av graviditeten och så blev jag gravid igen.
Det blir i alla fall fyra veckors ångestladdad väntan..

Precis som mig! Jag har Ul den 25 maj. Längtar massor att få se h*n igen :love:

Min mage växer massor för varje dag som går känns det som ;)

Låter som det ja. Jag har såna hela tiden, magen blir som en väl pumpat fotboll, skithäftigt :)

Ahh, okej! Fast jag tyckte inte det var så häftigt, gjorde ju ont! :)

Fast jag tror att man vänjer sig. :D
Vet inte hur många gånger jag svor åt mig själv när jag sprang i trappor (liten ovana *s*) och det drog ihop sig utav bara den.

Nu kan jag springa i trappor igen, vet inte om det antingen är så att man vant sig eller om sammandragningarna avtar med tiden?
Hur som haver så irriterar fötterna mig mer när dom långpressas upp över revbenen eller mellangärdet. :D
Ska jag misstänka att man vänjer sig vid det också lagom till det är dags att titta ut tro?

nja. "sparkarna" blir värre med tiden. e mest att hon pressar av bara satan. å de gör ont på revbenen=/ men jag har fyra veckor kvar så va vet jag=)

nja. "sparkarna" blir värre med tiden. e mest att hon pressar av bara satan. å de gör ont på revbenen=/ men jag har fyra veckor kvar så va vet jag=)

Fast jag tycker min filur därinne sparkar inte lika mycket längre (även om allt är relativt :crazy: ), alltså sånna där *pang pang pang* det är mest det där du beskriver, pressandet upp mot revbenen. Ser ju så dumt ut när man får en bula mellan revbenen som inte försvinner trots att foten är borta därifrån :rofl:

Visst hade du kollat att det var en tjej i din mage?
Blir lite road varje gång jag nämer irl att det är en revbensmosare så säger alla "aaaha! en pojke!"
Ehum jaha känner jag som inget vet om könet :)
Det enda jag vet är att min mamma flinar och säger, "jasså, får du igen nu?" :angel:

hehe=)

japp en tjej. å hon e rätt hårdhänt=/

Ja det är det som är lite komiskt, ok jag tror själv att det är en pojke, men inte på grund av att den är lite vild där inne.
Men folk runt i kring mig verkar liksom kopla vild med pojke, kan ju inte vara en tjej om det är livligt där inne :crazy:

Alltså borde jag själv varit en pojke då :angel:

samma här=)

Jag sparkade av ett revben på mamma ett par veckor innan jag tittade ut=)

Ja, what goes around comes around:angel: .
Som man säger. Jag är alltså Naggurs mamma som sitter här med ett överseende leende på läpparna:angel: .

Ja, what goes around comes around:angel: .
Som man säger. Jag är alltså Naggurs mamma som sitter här med ett överseende leende på läpparna:angel: .

:rofl:
Lät inte allt för härligt direkt...
Men hur ont gjorde det att föda då?
Kan väl knappast varit trevligt med ett brutet revbenen direkt? :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 159
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar