Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad hittar ni på för bus när er partner är borta? Själv köper jag färdiglagad mat. Hur bekvämt som helst. Diska behöver man inte heller. Och så ligger jag och sover länge på morgonen.
Jag fattar att tråden är på skoj men blev just så glad att jag är singel
Jag gör varken mer eller mindre? Jag lever i ett förhållande där jag gör det jag vill oavsett om min partner är hemma eller inte. Förövrigt avskyr jag benämningen i trådstarten. En helt vidrig beskrivning enligt min mening. Att vara änkling/änka är inget man är för en stund. Jag använder aldrig uttrycket själv när sambon jobbar borta.
Inte så speciellt annorlunda än annars, men tycker att det är skönt att inte känna att jag behöver försöka bli klar för att vi inte ska äta middag alldeles "för sent". Min man har känslig mage och mår inte bra om han är för vrålhungrig när han äter....Vad hittar ni på för bus när er partner är borta? Själv köper jag färdiglagad mat. Hur bekvämt som helst. Diska behöver man inte heller. Och så ligger jag och sover länge på morgonen.
Kan du inte sova länge när han är hemma?Vad hittar ni på för bus när er partner är borta? Själv köper jag färdiglagad mat. Hur bekvämt som helst. Diska behöver man inte heller. Och så ligger jag och sover länge på morgonen.
Jag sover på diagonalen i sängen när min man inte är hemma.
Annars är det mest merjobb att vara ensam eftersom vi har småbarn. Sovmorgon, hah!