Gott föredömme

Nebraska

Trådstartare
Red Mile tog upp det i tråden om Björnhistorien. Och själv har jag snubblat över en trist sak. Vad tycker ni är för saker som skadar sporten?
Och hur skulle ni agerat ? Anmäla till travsällskapet?Ta konfrontationen personligen?Skriva insändare i Ronden?

Sv: Gott föredömme

Red Mile tog upp det i tråden om Björnhistorien. Och själv har jag snubblat över en trist sak. Vad tycker ni är för saker som skadar sporten?
Och hur skulle ni agerat ? Anmäla till travsällskapet?Ta konfrontationen personligen?Skriva insändare i Ronden?

Lite beroende på vad det gäller och vem.
Skulle det vara ngn jag har en bra eller ngt sånär nära relation med då skulle jag "Ta det personligen".
Eftersom jag inte är särsklit konflikträdd, och "tror" på rakhet och ärlighet. + att sanningen alltid kommer fram förr eller senare.
Och har jag då inte "protesterat" när ngn gör fel har jag ju i princip accepterat det

Jag har protesterat lite halvinofficiellt och bett Travronden ta bort länken till hemsidan :o .

Senast ändrad:

Dages läsning i Ronden var heller inte kul. En tränare som dömts mot sitt nekande,att ha misshandlat sin 10årige son.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 805
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 616
Senast: Blyger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 330
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 715
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv