Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med risk för att frågan är ställd tidigare...
Gifter dom sig på riktigt? Alltså juridiskt?
Om dom vill skilja sig efter någon vecka (?) måste dom gå igenom en riktig skilsmässa med allt vad det innebär? Skrivs det i sånt fall äktenskapsförord?
jag tror Dragomir var ett skämt, hon har en skön ironi som inte är helt klar. Tror hon testar honom för att hon märker att han är lite fyrkantig.
Tror de kan bli bra ihop.
Ja, de är gifta på riktigt. Jag brukar tjuvkika på ratsit vilka som är fortsatt gifta Gissar att det finns ett äktenskapsförord i bakgrunden.
*inlägget har nu redigerats av Mod*
Sorry! Kanske går att dölja kommentaren med spoiler om någon admin vill hjälpa?Men va fan. Inte okej spoiler
Även om du inte skriver vem eller vilka, kan väl sånt här vänta??
Jag har bett admin lägga kommentaren i spoiler. Det var känsligt det härMen varför avslöjar du ännu mer då?
raderade mitt citat (skriver det här eftersom det ser märkligt ut nu)Jag har bett admin lägga kommentaren i spoiler. Det var känsligt det här
Susanna sa nog inte någonting positivt öht till stackarn. Vi får väl se hur länge dom fortsätter experimentet men jag hade nog hoppat av om jag vore honom. Vem vill bli kritiserad för allt man gör? Vad är meningen med att ens försöka då.Angående Susanna så reagerade vi mest på när de skulle göra kolbullar. Hon gnällde över att han inte hjälpte till men hon stod med bägge stekspadarna i näven. När han tillslut tog chansen när hon lagt ifrån sig dem så gjorde han fel och hade i för mycket olja och så gillade hon inte att andra grejade med hennes mat
Huuuur skulle han ha chans att göra nått rätt öht
Susanna sa nog inte någonting positivt öht till stackarn. Vi får väl se hur länge dom fortsätter experimentet men jag hade nog hoppat av om jag vore honom. Vem vill bli kritiserad för allt man gör? Vad är meningen med att ens försöka då.
Håller med! Tillomed att han inte dricker öl!? ”det är inte lika gott o dricka själv”
Susanna sa nog inte någonting positivt öht till stackarn. Vi får väl se hur länge dom fortsätter experimentet men jag hade nog hoppat av om jag vore honom. Vem vill bli kritiserad för allt man gör? Vad är meningen med att ens försöka då.
Jag tror mig att ha sett ett avsnitt för länge sedan där de sa att det blev juridiskt giltigt först om de valde att fortsätta vara gifta. Gissar att vigselförrättaren avvaktar med att rapportera till skatteverket tills de vet att/om det håller. Man slipper ordna äktenskapsförord och sparar administration för skatteverket om det är så.Med risk för att frågan är ställd tidigare...
Gifter dom sig på riktigt? Alltså juridiskt?
Om dom vill skilja sig efter någon vecka (?) måste dom gå igenom en riktig skilsmässa med allt vad det innebär? Skrivs det i sånt fall äktenskapsförord?
Ja men detta med granskotten!!!Jag håller med, personligen hade jag lagt ner efter kolbullestekandet och sagt "hejdå, jag drar nu men du kan ju navigera tillbaka efter var solen står på din axel. Lycka till. Och tänk på att inte äta mer än max ett granskott, så att du inte slösar på resurserna." Hon är nog den mest konstant kritiska som varit med sedan hon som klagade på mannen som hade sina saker i en Ikea-kasse när han flyttade in. Antagligen hade han valt fel sort om han hade druckit öl också.