Alltså jag förstår att Sofia som läser till lärare (kanske i framtiden ser sej själv som lågstadielärare till underbara 7-9 åringar (i min värld helt obegriplig framtid men iaf) och då tydligen ger andra åsikter om hur man ska reagera på sångtexter.
Här går då Anton helt sonika emot henne. Han har "jönsat med" och tagit hennes Dragomirskämt och "rosa klänning på sonen" med "ja ja". Men här går en gräns även för honom... Att han inte ska kunna få lyssna på vilken musik han vill ? VA ?
För det innebär att han är en sån som tafsar på tjejer på krogen iom det ?
Syrran och jag går gladeligen än i dag på Björn Rosenström om han kommer till lokala "haket" och spelar. Det är nostalgi och jättekul. Och hans texter ÄR överdrivna men i mångt och mkt så finns det självklart personer som beter sej som hans texter. Ragnar, Gunilla, lurad mfl.
Som tur är, är Björn Rosenström lika mycket en del nostalgi hos min sambo. Jag sjunger nog minst en gång om dagen "du är så heeeet, så het" till min sambo
Det är vår "sång"...
Nej han ser inte hennes problem, när han då vill prata om det så "orkar hon inte", han ska bara gå på hennes linje utan diskussion ?
Äh de kommer över det... Kan Sussanna kovända kan Sofia komma över musikvalet.
Och appropå henne ? Det skeppet ser väl ändå ut att redan ha seglat utan henne va ?
"oj jag har insett att jag nog betett mej illa mot dej, varit rent elak" "hoppsan" "Du är ju faktiskt en kanon kille som jag vill lära känna"
Sorry men för mej hade det skeppet redan gått iaf. Inte en chans att hon kunnat reparera skadan så mkt att man blir "kär" i en sån... Vänner ja - par nej...
Och Lars ???? Nä tommare skal får man leta efter... Stackars Ellinor. Men som i Johans fall.. Hon kommer inte ha gjort bort sej iaf. Bor i Sthlm och har nu gjort levande reklam för vem hon är.