Men alltså, Anton!
Han är ju bara för rar, min favvo efter dagens avsnitt. Så trygg i sig själv, och så härligt prestigelös och till synes helt utan behov av att göra sig märkvärdig eller vara en besserwisser. "jag är lite stolt över min taco" Med ingredienserna köttfärs, isbergssallad, gurka och majs.
Men inte att det är det enda godkända eller objektivt korrekta sättet att äta tacos på.
Integritet nog att säga rakt på sak att det där gillade inte jag eller så här tycker jag - och samtidigt stor respekt och nyfikenhet att lyssna på sin partner med ett öppet sinne, även när hon exempelvis delger lite udda namnförslag. Och så lite sång och dansshow. Fina egenskaper! Och big like för Anton och Sofia.
Om Susanna och Johan kan jag ju bara ansluta mig till
för Susannas stil. Jag tycker fortfarande att Johans flabbande och tvångsmässiga skämtande senast var too much, men nu verkar han ju lyckligtvis ha taggat ner den sidan. Men hennes syrliga kommentar redan när de ska åka "jaha, det blir lite spännande att se hur det går för dig" "om du klarar dig ute i naturen". Sååå dryg! Som ett test som hon hoppas att han failar grovt inför tv-kamerorna, snarare än att fokusera på att de skulle få en fin upplevelse tillsammans.
Och sedan fortsätta i samma glada stil innan han får prata till punkt ens "meh! Du kan ju inte säga det VAR trevligt, du ska säga det ÄR trevligt". Men LÅT HONOM FÖR FAN SÄGA VAD HAN SJÄLV VILL.
Nej, de två är totalhaveri bortom all räddning.