Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör de förmodligen också, allt lär ju inte visas på tv...Experterna ägnar mycket tid åt att förklara för tv-publiken varför det går så dåligt för paren, och vad de skulle göra istället. Vore det inte bättre att förklara det för paren, så de får en rimlig chans åtminstone?
Det gör de förmodligen också, allt lär ju inte visas på tv...
Himmel vad jag störde mig på hon terapeuten med rött hår! Hon var ju helt galet på och använde sig av en aggressiv framtoning? Hade känt noll förtroende för henne om hon skulle rådgiva mig.
Fast den bruna beteendevetaren är nog värst. Hon säger så många dumheter att jag nästan kräks på min iPad.
Jag har funderat lite på detta.
Jag tror att ett av problemen som visar sig i experiment som detta är att paren inte "behöver" gå igenom lära-känna-processen och uppvaktningsprocessen eftersom de är "i hamn" från början i och med att de gifter sig. Lite som att "jaha, nu är vi gifta, då fortsätter vi väl utifrån det", istället för att faktiskt börja från början och lära känna varandra. Visst är det det som terapeuterna tjatar om också, att de faktiskt måste göra något konkret för att få relationen att komma vidare från start. Men jag år lite känslan av att det är för lätt att göra det enkelt för sig och hoppa över den biten, trots att det tjatas om det.
Såg programmet för första gången igår och blev kräkless på den terapeuten.Himmel vad jag störde mig på hon terapeuten med rött hår! Hon var ju helt galet på och använde sig av en aggressiv framtoning? Hade känt noll förtroende för henne om hon skulle rådgiva mig.
Trodde att den svenska skulle gå på Svt i måndags kväll men den gick aldrig så de kanske bara sänder den på svtplay... kanske hade för dåliga tittarsiffror eller nåtJag har inte varit så intresserad av den här serien, men råkade fastna i den australiska "upplagan" och föll pladask. Så nu ska jag kolla på den svenska. Såg att den fanns på SVT Play, har det börjat sändas i någon kanal ännu?
Trodde att den svenska skulle gå på Svt i måndags kväll men den gick aldrig så de kanske bara sänder den på svtplay... kanske hade för dåliga tittarsiffror eller nåt![]()