Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så, någon som sett den svenska - nu avslutade - säsongen?
Det verkar som att de två par som valde att fortsätta vara gifta fortfarande är det. Så, det får väl anses vara en lyckad säsong, jämfört med de två tidigare....Jag kollade och tycker ändå de lyckats ganska bra med parningarna så att säga. Men jag tycker med att det hade varit intressant att se hur det gått för dem, efter experimentet så att säga.
Nu har de börjat sända Gift vid första ögonkastet Australien. Kollade den ikväll.
Nån mer som tittar? Finns på svtplay, kunde inte klistra in länk här.
Herregud vad den ena gay-killen brusade upp i senaste avsnittet? Är det verkligen så farligt att bjuda sitt ex på bröllopet? Han verkar ju ha obearbetade problem med tidigare otrohet verkar det som
Innan de träffades tänkte jag att det skulle bli katastrof för de verkade väldigt olika i just det att den ena var lugn och ordningsam och den andra hispig och oorganiserad. Men där i helikoptern verkade de kunna balansera upp varandra bra. Håller med om att det ska bli spännande, mest intressanta paret av de utvalda tycker jagJa, dom kommer få problem eftersom de också är varandras motpol- eller så kan den ena bromsa alt få ordning. Blir spännande att se!
Dom bytte väl bara ut sexologen?Nu har svenska säsong 4 börjat! Kollar första avsnittet just nu på SVT1. De har bytt ut experterna
Dom bytte väl bara ut sexologen?
Alla tre är nya, jag kände inte igen någon av dem.Dom bytte väl bara ut sexologen?
Alla tre är nya, jag kände inte igen någon av dem.
Jag kollade när de visade namnen och på sexologen stod det ”sexolog/psykolog/psykoterapeut”. Psykolog och psykoterapeut är ju skyddade titlar, den förra var väl bara ”sexolog”? Känns mer seriöst med en som faktiskt är psykolog och psykoterapeut också.
Du skrev ju för 50 minuter sen att parterapeuten och prällen också var nya?Den manliga psykologen är samma som förra året
Du skrev ju för 50 minuter sen att parterapeuten och prällen också var nya?
Aha då förstår jag. Själv har jag lite ansiktsblindhet så är nog därför jag inte kände igen han som var med förra året också.Den kvinnliga parterapeuten/psykologen eller vad hon nu är = ny, prästen är helt borta, sexologen är ny men den manlige psykologen/parterapeuten är samma som förra året. Personligen kommer jag sakna den bindgalna parterapeuten från förra året