Gekås / Ullareds utrustning och BILDTRÅD - 2014!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning och BILDTRÅD - 2014!!!

Håller tummarna för att de finns såna kvar (fast INTE rosa tack!) när jag åker dit nästa söndag, fast säkert inte ;). Annars får jag nog beställa ett par Intec och se vad jag tycker om ledade :)

Samma här :)! Också inne på mitt andra par. Mitt första par hade jag ett bra tag innan sulan började släppa och skorna började läcka, men jag tror att det hade kunnat hända med betydligt dyrare skor också...

Jag köpte ett Amigo Mio för några veckor sedan. Det har ju dock 200gr fyllning. Fanns ett Amigo fleece med hals också. Inga Lite. Men det är ju rätt lång tid kvar till april, utbudet kan nog se annorlunda ut då.

Dom kostade bara 299 kr! Rena rama rånet.

Dom fanns i vanlig metall, röd och guld samt rosa. Kanske någon mer färg men jag slutade kolla när jag hittade dom rosa :D

Är det någon som skall dit snart som skulle kunna köpa ett par och skicka till mig, om de finns kvar? Var där två (!!) gånger nyligen men missade dem helt :(

Är det någon som nyligen vart på Gekås och lagt priser på diverse hängare på minnet? Sadel-, träns-, täckeshängare?

Jag var där igår! Tycker det fanns bra med storlekar på fodrade täcken inne. Mycket att välja bland =). Såg de ledade stigbyglarna som de pratats om i tråden, rött och guld fanns.

Något jag dock väldigt gärna hade velat köpa som inte fanns var svarta boots med strass på, fanns bara benskydd med strass.
Om någon vänlig själ ska dit framöver och ser svarta boots i strl full/L med strass och har lust att ställa upp så blir jag hur glad som helst. Betalar givetvis direkt för allt och en extra slant för besväret!

Håller tummarna för att de finns såna kvar (fast INTE rosa tack!) när jag åker dit nästa söndag, fast säkert inte ;). Annars får jag nog beställa ett par Intec och se vad jag tycker om ledade :)

Detta är Intec :)

Finns stigbyglarna i olika storlekar - tänker typ dam/herr - eller är det bara "one size fits all" :D? Är liiiiiite sugen på ett par guldstigbyglar, nämligen. Men de kanske inte ens finns kvar när jag kommer dit den 21 mars!

Aha :idea:

Okej, finns dom inte kvar så har jag hittat dom på nätet för ca 150kr mer så det löser väl sig isf :)

Dom hade storlek dam när jag var där, men dom var rymliga.

Så ser dom ut med skor. Jag har stl 37 och lite breda fötter.

2014-03-01_171803_531209222a6b220857bf13a1.png

Senast ändrad:

KL

Är på jakt efter rakt mässingsbett med fasta ringar. Någon som tänkt på om det finns? :) Vet att det finns i vanligt "silver" men måste matcha mitt nya träns med mässingspännen :D

Jag hittade ingen annan aktiv ren shoppingtråd ifrån Ullared så frågar här även om det inte gäller hästsaker.
Har dom fått in lite vårkläder (tunnare jackor osv) ännu ? Har tänkt åka nu när jag har lite lediga dagar och det kan ju vara bra om dom fått in lite sådant innan vi planerar annars kan det vänta :)

KL

Är på jakt efter rakt mässingsbett med fasta ringar. Någon som tänkt på om det finns? :) Vet att det finns i vanligt "silver" men måste matcha mitt nya träns med mässingspännen :D

Sånt letade jag efter för några år sedan. Hittade inga i Sverige. Det enda som fanns var german silver. Kan ju ha ändrats men hojta till om du hittar något :)

Men ååå :( såna vill jag ha!! Men vi ska inte dit förän i slutet av april :(

*kl*

Copperfeild schabrak 139:-
IW schabrak 199:-
Stigbyglar 299:-

Reflexjacka 279:-
Ridbyxor 219:-/229:-

Nöjd hoppas jag att jag blir :)

Jag köpte sadelhängare i oktober dom kostade 49.90 och tränshängarna har jag för mig kostade 9.90 :)

Snygga de var stigbyglarna :)! Hoppas, hoppas att de finns kvar den 21 mars :D!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Shixle
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 614
Senast: WildHorse
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Claraclara
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 501
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka