Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stockholmarna var ute i helt legitimt ärende. Dom ringde helt enkelt före mig på annonsen...snyft.Pardörrar ska man hålla i!
En klasskamrat fick sina stulna tillsammans med några fönster.
En stockholmare snodde dom. Attans. Men där sparade jag några tusenlappar.
En stockholmare snodde dom. Attans. Men där sparade jag några tusenlappar.
Stockholmarna var ute i helt legitimt ärende. Dom ringde helt enkelt före mig på annonsen...snyft.
Var din kompis hon som blev av med hela verandan?
Så har jag nu målat med Linoljefärg första lagret. Gick fint, strök ut så mycket det bara gick.
Maken tycker att vi ska vara klara nu.....han är som ett barn, hur länge ska det torka, kan det vara klart i helgen? Han vill sitta och steka i glasvärmen innan det blir höst på riktigt. :-)
Jag kontrade med att peka på panel som ska rödfärgas.
Han målade, glad eller inte ;-)Blev han glad då?
Vadå! Är det något fel på oss menar du?Jäla stadsbor!
Vadå! Är det något fel på oss menar du?
Fast jag räknas knappast som riktig stadsbo. Här där jag bor är det lika mycket på landet som det är på landet i resten av landet.
Hängde du med där?
Äsch, va inte sån där nu!Du har åkrar i närheten men det tar hus i helvete när bonden kommer med svämgödseln eller om bonden, Gud förbjude, släpper djur där för då blir det FLUGOR?
Vissa stadsbor gör sig bäst i en stad... Här har bönderna inte haft problem ännu tack och lov.
Den här tänkte jag krypa upp i.
http://jysk.se/sovrum/vaningssang-dagbadd/dagbadd-paradis-dubbel-80-160x200-beige