Det kommer bli så jäkla snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Punschveranda är ju ett strå vassare. Och fantastiskt vackert men hade inte passat vår lilla stuga.Det blir en sån veranda som jag skulle kunna tänka mej att ha på mitt 100 år gamla hus. Som en gammaldags punschveranda!
Det finns olika modeller av kittknivar, en del är svårare andra lättare att göra hörn med tycker jag.Jo jag har kittkniv men jag får ju alltid ett litet streck eller att hörnet följer med upp och så får jag klödda med fingret och det ser ut som lekis.
Måla absolut supertunt med linoljekittet! Kul att gå följa det fina bygget!
Byggnadsvårdsbutiker har gammalt glas till salu!!På de återstående 9 fönstren är det nämligen ett udda glasmått. Och minst 5 spruckna rutor. Och det vore ju kanon att hitta gamla att få köpa. Men nähäpp.
Kostar ohemula summor. Då skulle jag nästan hamna på de pengar vi sparade in på att använda de gamla fönstren.Byggnadsvårdsbutiker har gammalt glas till salu!!
Nja jag fick ju styra upp - skruva ner och upp själv - sonen kom ut och höll när det skulle upp och fällde då kommentaren.@Luff: Dina män svek dig helt enkelt Tur att de har dig som styr upp det hela