Frågelek nr 6...

Sv: Frågelek nr 6...

Varit i stallet och sen har jag påtat ordentligt i trädgården resten av dagen. Nu ska jag bara ta det lugnt eftersom jag är sjuk.

Samma

Ingenting. Diskat o slappat framför TV:n. Nu funderar jag på om jag ska baka något eller inte..

Vad är det godaste fikat? (Kaka? Bulle? Bakelse? Tårta? Glass?)

Jag gillar allt!:D Men jag älskar wienerbröd eller typ nån kaka som t.ex. äppelkaka eller så:)

Samma

Princess Tårta. Det slår det mästa.

Vilket är erat favorit tv program,?

Senast ändrad:

Varit i stallet och ridit ut för första gången på min häst.

Läser du någon bok för tillfället?

12 september.

Har du planerat någon semester för i år?

kl

Hm. Nja det får nog bli sparandeför en förhoppningsvis Thailand-tripp nästa år. Är också student så både ekonomin och skolan även sommartid spelar en roll i det hela ;) Kanske någon liten weekend?

Samma

Åker imorgon till Gran Canaria för en vecka! Sen blir det nog lite utflykter under sommaren :)

Ska du se Let´s Dance ikväll?

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
9 837
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 784
Senast: Halcyon
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
381
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
701
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar