Frågelek nr 6...

Sv: Frågelek nr 6...

Kanske, beror på om jag inte har nåt vettigare för mig :p

Äger du en surfplatta eller vill du ha en?

Har en surfplatta, och totalt tre i familjen. Bara mannen som är utan :p

Samma.

På sätt och vis, min dotter har ett par.

Använder du stickade bomulltröjor a la Ralph Lauren/Gant?

Kollar på AFV och äter chips med familjen. Snart dags att lägga barnen och då blir det criminal minds med mannen.

Samma.

Precis ätit tacos, tittar på 'Stjärnor hos Babben' blir soffläge resten av kvällen med.

Vad ska du göra imorgon?

Ska vara i stallet, städa här hemma och bara ta det lugnt.

Använder du alltid matchande trosor och bh?

Sex and the city filmerna. Pirates of caribbean och Harry Potter filmerna är bra med.

Samma.

Oj vad svårt. Det finns så många bra! Förra året som jag en bra film som heter "Das Leben ist nichts für Feiglinge".

När gick du upp i morse?

Städa, byta sängkläder, har insläppet i stallet ikväll. Annars inget speciellt. Skulle behövt fixa en svart överdel till en begravning nästa vecka men gör det på måndag istället. Orkar inte klä upp mig tillräckligt för att våga visa mig på stan idag.

Samma.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 049
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 790
Senast: Halcyon
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
383
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
704
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar