Frågelek nr 6...

Sv: Frågelek nr 6...

Resten av dagen händer det inte så mycket mer. Äta och sen lägga sig framför dumburken.

Äger du en kamera?

Att vara med min häst, resa, rida.. Finns mycket att välja mellan.

Samma.

Hmm...

Att komma in i en stor second hand -affär som jag aldrig varit i innan eller där det var länge sen jag var och där det ser ut att finnas massa roligt och där man måste rota bland grejerna. Att göra det och veta att jag har gott om tid på mej. Älskar.

mvh loppisnörden ^^ haha. Sen baka, resa, gå i (helst utländska) mataffärer och sånt!

Vart/hur skulle du INTE vilja bo och varför inte?

//r

Jag skulle aldrig vilja bo i Stockholm..vad gäller boende så kvittar det nog om det är lägenhet, radhus, villa eller gård..bara det känns rätt liksom :)

samma

Jag skulle aldrig vilja bo i Norrland!
Gjorde det ett tag och nej tack.

Vad ska du hitta på i veckan?

Jag ska iväg på två möten, åka på återbesök med hästen till tandläkaren, gå på en begravning och imorgon tänkte jag försöka hitta något svart att ha på mig till den på tisdag, sen har sonen studiedag på torsdag. Och så blir det stallet med så klart!

Vad gör du just nu?

Kollar runt på bloggar och väntar på att ponnyakuten ska dyka upp på svt Play.

Samma

Just nu skickade jag precis in ett skolarbete... Haft många veckor på mig, men när gör jag det? Jo, fem timmar före deadline... Jag i ett nötskal.

nexxa: Då är vi två! Ang Sthlm... Örka.

Hur ser din kylskåpsdörr ut? Mycket magneter, helt tomt osv?

//r

Har en magnet som vi fick utav hyresvärden :p Annars helt tomt. (Ska förövrigt få ett nytt kylskåp snart, men tror nästan vi måste ringa o påminna dem snart, då vi skulle få det vid början av året :p hehe)

Har du sett The Hobbit-filmerna?

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 052
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 790
Senast: Halcyon
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
383
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
704
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar