Frågelek nr 6...

Sv: Frågelek nr 6...

Bara snabbt när jag lämnade sonen till taxin när han skulle till skolan innan idag. Men ska till stallet sen.

Samma.

Tidigare idag. Är ute i sista minuten med ett skolarbete, men jag hoppas det kommer ordna sig.

Vilket är det bästa jobbet du har haft?

//r

Hmm,, har inta haft så många jobb men bland de jag haft så är nog jobbet på Furuviksparken (zoo & Tivoli) det roligaste, samt som bagare/konditor på ett bageri här i stan.

Samma

Beror på hur man ser det. Har dock bara haft ett jobb, annars sommarjobb.
Sommarjobben är riktigt härliga för jag är ute hela dagarna och tjänar bra pengar.

Samma

Har bara jobbat i stall och haft ett vik på ett äldreboende. Jobben i stallet har varit bäst. Gillade jobbet på Irland mycket men inte en person som jobbade där. Nog bästa jobbet. Lugnt och fridfullt. Ingen onödig stress.

Vilken tid fick du ditt senaste sms?

Reste överlag eller ut från Sverige? Inom Sverige - Kumla, 3 veckor sedan. Utanför Sverige - Gran Canaria, december 2012.. Herregud, aldrig varit så lång tid mellan utlandsresor. :arghh:

Vad åt du till frukost?

Fil med flingor.

Om du har beslutsångest mellan två val, över något ganska viktigt med kort varsel, hur gör du då?

Går efter magkänslan även om det alternativet inte är de bästa. Tex väljer ett tvåstjärnigt hotell istället för tre, bara för att det känns bättre i känslan med det med två även om standarden blir lägre.

Vilken ögonfärg har du?

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 767
Senast: Halcyon
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
378
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
698
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 375
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar