Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Innan jag flyttade och fick golvvärme så användes det dagligen. Dom var stickade och höga så inga "vanliga" tofflor. Dom e dock supergoa så händer att jag har dom ibland nu med tills det blir för varmt ^^
Har ett par shepherd fårskinnstofflor man bara kör in fötterna i, ett par från samma märke som man får stoppa i hela foten i och ett par stickade med ludd i som går upp en bit på benet som jag fick av syrran i julklapp.
Älskar innetofflor!
Hade velat sticka en helg till London men får nog bli nästa år. Har så mycket med renoveringen som kostar på så vet helt enkelt inte om pengarna räcker till. Blir nästan 100 papp på badrummet som ska fixas till våren.
London, vilket jag har drömt om i flera år, men får aldrig tummen ur. Nu är det nästan så att jag inte vill åka dit, för tänk om jag skulle hata det! Då krossas ju min världsbild
Självklart vill jag inte resa in till mitten av smeten i ett krigsområde eller områden med mycket kriminalitet. Måste jag välja ett land så vet jag faktiskt inte. Jag tycker de flesta länder är intressanta på sitt eget vis.
Juridik & Ekonomi
Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Hundavel & Ras Det låter ju som att det är en pudel ni beskriver och om ni sneglat på cavapoo, men är osäkra på just blandningen, så är ni redan inne...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.