Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

En massa olika. Kör mest med mina Johnny Bulls boots och shepherd uggs.

Använder du innetofflor?

Innan jag flyttade och fick golvvärme så användes det dagligen. Dom var stickade och höga så inga "vanliga" tofflor. Dom e dock supergoa så händer att jag har dom ibland nu med tills det blir för varmt ^^

Samma

Har ett par shepherd fårskinnstofflor man bara kör in fötterna i, ett par från samma märke som man får stoppa i hela foten i och ett par stickade med ludd i som går upp en bit på benet som jag fick av syrran i julklapp.
Älskar innetofflor!

Ska du ut och resa i år?

Hade velat sticka en helg till London men får nog bli nästa år. Har så mycket med renoveringen som kostar på så vet helt enkelt inte om pengarna räcker till. Blir nästan 100 papp på badrummet som ska fixas till våren.

Vilket land besökte du senast?

London, New York, Dubai, Sydöstra sidan av Afrika. Finns massor mer!

Samma.

London, vilket jag har drömt om i flera år, men får aldrig tummen ur. Nu är det nästan så att jag inte vill åka dit, för tänk om jag skulle hata det! Då krossas ju min världsbild ;)

Vänder på steken. Vilket är ditt mardrömsresemål?

Självklart vill jag inte resa in till mitten av smeten i ett krigsområde eller områden med mycket kriminalitet. Måste jag välja ett land så vet jag faktiskt inte. Jag tycker de flesta länder är intressanta på sitt eget vis.

Vad ska du äta till middag idag ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 221
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 562
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka