Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En choklad från Italien som inte finns mer.. fick den när jag var liten av min moster som bodde där då.. Man köpet den i en klump och den var orange och ljusblå och smakade underbart!
Har haft lypsyl och tuggummiberoende men efter mycket om och men så används det nu endast i normala eller färre mängder! kommer inte på ngt mera på rak arm.
Jag började chatta på chatten på stallet.com-tiden när jag var typ en tvärhand hög Tror att jag hittade hit via Min Häst eller nåt sånt.
Just ja, det som fick mig att stanna var först en trevlig chattkompis och sen hittade jag trevliga forum där jag de första åren till 99% bara läste.
Juridik & Ekonomi
Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Hundavel & Ras Tänker att en alltför egensinniga hund kanske dödar dotterns hundintresse? När vår dotter var ung och vi skaffade valp av sällskapsmix...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.