Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Korta. Hade akrylnaglar en gång och det gör jag inte om. Kunde inte öppna mina Pepsi max burkar. Höll på att avlida!

samma

Du får två.

Hallon- och kokosmousseDu behöver 2 dl kokosgrädde, 1,5 dl frysta hallon och 1/2 tsk vaniljpulver. Mixa allt och ställ in i frysen en stund. Ta fram strax innan servering och mixa några varv med elvispen. Toppa med riven kokos och färska hallon!

KokostopparDu behöver 1 ägg, 2,5 dl kokos, 1/2 dl smält kokosolja, 1/2 tsk vaniljpulver och citronsaft efter smak. Vispa ägg och vaniljpulver pösigt och häll i kokosen och oljan. Låt stå några minuter innan du formar smeten till ca 10 st toppar och grädda i ugn i ca 15 minuter på 175 grader (eller tills de fått lite färg).

Det är lite kolhydrater i men du får själv avgöra om du vill äta det. Räkna på det och se själv :)

Favoritefterrätt?

Senast ändrad:

Gud så tråkig jag låter nu, men det är något visst med en kopp kaffe/cappuccino med mörk choklad eller så. Fast då måste maten varit rätt "exklusiv" klart. Är väl mer för mat än efterrätt egentligen.

Favorit frukost?

Har 2.

Antingen rostat bröd med smör, ost och jordgubbssylt och ett kokt ägg.

Eller risgrynsgröt med kanel och en smörgås med vilket pålägg som helst.

Samma

Jag ska kolla på film och försöka lägga mig tidigt.
Har inget bättre för mig.

Har du flygit någon gång?

Japp..eller nu är det ju en ny "dag" men "igår" drack jag många glas vatten :)

Vad ska du göra när du vaknar?

vaknade precis, gick in på buke.. somnar nog om snart och nästa gång jag vaknar så ska jag ge hästarna frukost.¨

samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 425
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
843
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka