Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Håret (räknas det som en kroppsdel?) - det växer så det knakar, fin färg och kvalité.
Läpparna - lagom fylliga.
Magen - håller sig oftast platt och fin även jag inte tränar, man kan ana ett 6 pack.

Samma

Höfterna - jag tycker höfter generellt är en väldigt fin och sexig kroppsdel och jag gillar mina för jag är smal, men har ändå höfter.. typ så
Brösten/bröstvårtorna - för jag har piercat dem och älskar smyckena jag har däri <3 (ifall jag kan välja så?)
Axlarna - mina axlar var något jag inte tyckte om förut när jag vägde 25 kg mer och brukade kolla på andra tjejers axlar och vara avundsjuk... nu gillar jag mina egna <3

Samma fråga!

//r

Ja, om det går något bra. Brukar vara ont om bra program på fredagar.

Är du duktig på att berömma dig själv när du gjort något bra?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 427
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
843
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka