Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Håret (räknas det som en kroppsdel?) - det växer så det knakar, fin färg och kvalité.
Läpparna - lagom fylliga.
Magen - håller sig oftast platt och fin även jag inte tränar, man kan ana ett 6 pack.
Höfterna - jag tycker höfter generellt är en väldigt fin och sexig kroppsdel och jag gillar mina för jag är smal, men har ändå höfter.. typ så
Brösten/bröstvårtorna - för jag har piercat dem och älskar smyckena jag har däri (ifall jag kan välja så?)
Axlarna - mina axlar var något jag inte tyckte om förut när jag vägde 25 kg mer och brukade kolla på andra tjejers axlar och vara avundsjuk... nu gillar jag mina egna
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.