Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Ibland. Antingen en vanilla latte från espresso house eller en pulverkaffe som finns i Frankrike, min man tar hem det när han är där så jag får 2 paket på söndag när han kommer hem.
Inget vanligt brygg.

Om du dricker te, har du med eller utan mjölk i?

Plugga fram till lunch, till skolan efterlunch och hålla en redovisning, sen rida i eftermiddag! :)

Vilken parfym använder du?

Använder väldigt sällan parfrym, men har en från Victorias Secret som jag älskar. Passionate Kisses eller något liknande heter den.

Hur förvarar du dina smycken?

//r

I ett smyckesskrin. Men dom aktuella som jag använder för tillfället hamnar på nattduksbordet. Jag har på mig smycken periodvis, sen byter jag ett tag.

samma

Har rensat väck de smycken jag inte använder och försökt få de jag har mer synliga så det blir av att jag använder dem, så nu har jag dem på ett silverfärgat ljusfat på byrån i badrummet =). Förutom ett par stora halsband som ligger i en låda. Har så "hem-hemma" också, ringar på en silverbricka, funkar bra och är fint, tycker jag.

Om du skulle köpa ett smycke idag, vad skulle det bli? (halsband, ring, armband etc)

//r

Jag har planer på att köpa 7 smalare guldringar till öronen (har 7 hål). Är trött på dom jag har och vill ha ringar istället.

Hur många bokstäver innehåller ditt namn?

Mer ovanligt än vanligt, det finns inte med bland de 100 vanligaste hos SCB iaf..
Och jag känner ingen med samma efternamn..

Skulle du vilja byta efternamn?

Både ja och nej. Jag har dubbelefternamn. Behöll mitt flicknamn och tog mannens efternamn. Var inte beredd att ge upp det för jag tycker det är fint.

Samma

Svår fråga. Gillar mitt efternamn men gillar sambons med :) när jag var yngre gillade jag dock inte mitt efternamn, inte mitt förbamn heller för den delen :p

Vad gör du idag?

Just nu är jag hemma och gör ingenting. Ska försöka få tummen ur och åka iväg med en jobbansökan och sen åka till rusta för att köpa batterier till badrumsvågen. Sen blir det nog slöa framför datorn gissar jag.

Samma

Jag har precis kommit hem från stallet och nu blir det slapp en stund innan jag och barnen åker till stan för att fixa lite saker.

Hur många jackor hänger det i din hall just nu?

Tre stycken, två som är mina (en mörkblå "orkesterjacka" och en knallgul typ fodrad vindjacka) och en vinterjacka som är pv:s.

Hur många garderober finns i ditt hem?

//r

=O =O Men jises, hur klarar du dig med så få? Bor du sj eller med ngn? (sry lite off topic)

Jag o pv har sju garderober och då är det en hylla i en av dom som inte är full med grejer just nu, annars är de knökfulla =S (fast den mesta skiten är pv:s, bara så ni vet^^)

samma fråga

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 438
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
852
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka