Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Har varit en sväng på gymmet, röjt undan lite här hemma, nu blir det stallet, sen lite plugg och grundligare städning, tvätta kanske och vara ute i det härliga vädret! :)

Samma

Jag ska tvätta och städa. Pyssla med hästen och försöka överleva dagen pga trötthet. Sonen höll mig vaken hela jävla natten.

Skulle du kunna tänka dig att äta insekter?
(såg ett tvprogram om att det börjar bli inne)

Med 2 små barn är det aldrig välstädat, men det är inte smutsigt. Jag plockar lite här och var varje dag och försöker hålla kök, hall, vardagsrum och vårat sovrum städade, så kan dom ha alla sina saker var dom vill i sina rum. Där är det ingen mening med att plocka upp känns det som, men dom måste städa varje fredag.

Hur ofta tvättar du?

Vi har väldigt mycket kläder så det är när tvättkorgen ser ut som den haft ett vulkanutbrott :D
Men det är väl ungefär 1 gång i veckan. Vi är ju 4 som delar på en korg och då kan det bli upp till 4 maskiner jag kör.

Hur många hål i öronen har du?

Ja, vet knappt det själv. Kan bara säga att vi fick ringa ambulans i morse som fick komma och hämta min sambos mamma akut. Allt är ett helvete just nu..

Fortsätter på frågan tidigare i tråden, inget speciellt nästa vecka men skönt att jag bara har schemalagt mån-ons :)

Ser du hockeyn ikväll?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 338
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
826
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka