Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Uträtta lite ärenden, plugga lite och så grilla med pv ikväll om vädret är fint!:)

Påverkas ditt humör av om det är stökigt/städat hemma?

//r

Va avundsjuk jag blir på er....

Jag har inte så mycket att se fram emot idag. Ska bara försöka plugga så mycket som möjligt

Vad har du för dig idag?

Egentligen inget eftersom jag kör BM metoden men måste ta fungoral från apoteket för att jag har eksem i hårbotten. Tar det vid behov, funkar som ett sistaschampo enligt BM metoden så det är godkänt så att säga.

Vatten eller honungsmelon?

Har alltid varit en kvällsmänniska, men har börjat blir en morgonmänniska nu när jag börjat tidigare på jobbet..

Samma

Lite mat och så ska jag betala en present på nätet ikväll till min svärgeska som fyller år idag.

Gillar du retro?

I vissa fall tycker jag om det, och i många andra inte.

Hur såg din första cykel ut?

Den var vit med rosa detaljer och såna där man sätter på hjulen så dom snurrar runt och låter i olika färger. Vad det heter vet jag inte.

Vilken frisyr trivs du bäst i?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 338
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
825
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka