Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Jobba, och är inte det minsta sugen på det :arghh:
Vill stanna hemma och ta en låååång sovmorgon.

Sen blir det stallet och det ser jag mer fram emot.

Firar du nationaldagen?

En gång och det firar jag inte, det är mitt mellannamn som jag inte är så förtjust i. Mitt tilltalsnamn finns inte i almanackan längre. -_-

Vilket var det senaste klädesplagget du köpte och när köpte du det?

//r

2 här med.

Nämn något som du alltid har varit dålig på? (Typ matematik, knyta skorna, hålla tider, simma, mm?)

strawberrysylt var snabbare:
Köpte en skjorta och ett blus i fredags.

Nämn något som du alltid har varit dålig på? (Typ matematik, knyta skorna, hålla tider, simma, mm?)

Kanske en pannkaka? :)

Matematik. Har väl inga problem med det så men kan inte koncentrera mig tillräckligt länge för att räkna ut ett tal. Siffrorna går inte ihop i huvudet. Men visar någon så lär jag mig snabbt.
Men fortfarande kan jag inte koncentrera mig för att fortsätta räkna. Korkat huvud helt enkelt.

Samma igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 330
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
802
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod