Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Tidsoptimist, oförutsägbar, omtänksam och sen finns det dom som kallat mig generös :)

Samma

Hmm, Ordningsam, empatisk och antingen omtänksam eller anpassningsbar skulle jag nog säga :p

Edit: För seg som vanligt ;) Svarar på nästa fråga med: Ja, ibland men det är inte alls speciellt ofta.

Har du åkt karusellen Extreme som stod på Gröna Lund (nu mer Furuviksparken) någon gång??

det där hippo? Hästprogram! Disneydags, mfl!

Om du får välja en valfri dryck en het sommardag.. vilken väljer du?

Det blir det ikväll med familjen, har alltid myskväll på fredagen :)

När var du på bio sist?

Jag har kollat på tv och skrivit ett CV. Äntligen klar!

Vaknar du av dig själv eller av klockan?

Alarm när jag jobbar och är jag ledig så vaknar jag av mig själv fast det brukar vara samma tid som när jag jobbar men ;)

Om du har facebook, hur länge har du haft det isf?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 323
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
756
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka