Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Oj, allt från havregrynsgröt till rostat bröd eller bara en frukt. Det beror helt på vad jag ska göra under dagen...

Vad ska du göra imorgon?

Jag ska röntga min arm. Var inne och gjorde det innan idag men så ringde dom någon timma senare, dom hade glömt rönga armen och bara tagit axeln :meh:
Så jag ska tillbaka dit imorgon och efter det ska jag till stallet och gå ut på en promenad i skogen med D om tiden räcker till. Annars blir det mys i stallet en stund.

Hur är ditt humör idag?

Väldigt fram och tillbaka. Allt från förbannad till likgiltig till glad till uppgiven till peppad...

Vad ska du göra imorgon?

Inte den svenska, men den amerikanska ibland.
Kommer jag in i början på en säsong så brukar jag följa det.

Favoritskor just nu?

Gud nej! Det lär inte bli förens jag åker till kreta i augusti, där är det nog lagom badväder :D

samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 315
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
735
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka