Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Jag har 170 vänner... varav jag brukar prata med/läsa uppdateringar från kanske en femtedel....

När sov du senast någonstans som inte var hemma?

//r

Har ingen ren favoritlåt, men en av Rihannas nya låtar är bra, vad den nu heter.

Vad händer imorgon?

Ringa telefonsamtal angående min försäkring, ringa och boka läkartid, eventuellt åka till en kompis och assistera vid terapin. Kanske handla på kvällen också. Mer vet jag inte.

Samma

Ptja.. nae.. :P Endast lite lite piano, så lite att det mest troligt inte räknas.. :P

Finns det något instrument du önskar att du kunde spela?

cello! eller helst vill jag kunna spela accord :p kan bara noter. spelar block, tvär & pan flöjt, Tin whistle , piano noter, gitarr noter, bas m,m. men inga accord ^_^

samma

Gitarr och piano. Kan spela lita piano, men vill kunna spela mer!

Finns det nån pryl eller klädesplagg som du vill ha just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 316
Senast: Enya
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 742
Senast: qitis
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara... 2
Svar
21
· Visningar
2 638
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 322
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025