Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Jag har 170 vänner... varav jag brukar prata med/läsa uppdateringar från kanske en femtedel....

När sov du senast någonstans som inte var hemma?

//r

Har ingen ren favoritlåt, men en av Rihannas nya låtar är bra, vad den nu heter.

Vad händer imorgon?

Ringa telefonsamtal angående min försäkring, ringa och boka läkartid, eventuellt åka till en kompis och assistera vid terapin. Kanske handla på kvällen också. Mer vet jag inte.

Samma

Ptja.. nae.. :P Endast lite lite piano, så lite att det mest troligt inte räknas.. :P

Finns det något instrument du önskar att du kunde spela?

cello! eller helst vill jag kunna spela accord :p kan bara noter. spelar block, tvär & pan flöjt, Tin whistle , piano noter, gitarr noter, bas m,m. men inga accord ^_^

samma

Gitarr och piano. Kan spela lita piano, men vill kunna spela mer!

Finns det nån pryl eller klädesplagg som du vill ha just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 315
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
735
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka