@BobberiBoo - så ledsamt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det bestämt, vår kära Tant Karin ska få gå över regnbågsbron Imorse hände något som gör att jag inte vågar ha kvar henne med barnen och eftersom hennes ägare jobbar för mycket så känns det inte rätt att hon ska tillbaka dit heller. Hon är trots allt 9,5 med både nedsatt hörsel och syn, så att omplacera någon annanstans känns inte rätt mot henne. Man känner sig ju som världens skit men detta är det bästa för henne Både jag och ägaren är helt överens om att det är dags för henne att vandra vidare Vi vet inte riktigt när det blir, men då ägaren och hennes dotter vill säga hejdå till henne så kommer det inte ske förrän i slutet av månaden ändå.
Gissa vem som får hem riktigt, riktigt "vassa" linjer i kenneln nån gång i december?
Måste bara sy ihop logistiken på något vänsters
Åhhhhhh! En fransosGissa vem som får hem riktigt, riktigt "vassa" linjer i kenneln nån gång i december?
Måste bara sy ihop logistiken på något vänsters
OuiÅhhhhhh! En fransos
Skönt att ni har landat i att det är rätt beslut, men så himla himla tråkigt att ni behöver ta ett beslut. BeklagarTack alla. Men när hon blir så pass rädd för att hon inte hör eller ser ordentligt att hon börjar hugga efter barnen så har det gått förlångt. Hon kommer begravas i vår trädgård och så ska vi plantera ett päronträd hos henne Efter att det fått sjunka in under dagen så känns beslutet helt rätt, även om vi blir ledsna av bara tanken.
Ja det är så himmla mycket enklare om dem blir jätte sjuka eller skadade så att man inte har något annat val...Skönt att ni har landat i att det är rätt beslut, men så himla himla tråkigt att ni behöver ta ett beslut. Beklagar
Nu är det bestämt, vår kära Tant Karin ska få gå över regnbågsbron Imorse hände något som gör att jag inte vågar ha kvar henne med barnen och eftersom hennes ägare jobbar för mycket så känns det inte rätt att hon ska tillbaka dit heller. Hon är trots allt 9,5 med både nedsatt hörsel och syn, så att omplacera någon annanstans känns inte rätt mot henne. Man känner sig ju som världens skit men detta är det bästa för henne Både jag och ägaren är helt överens om att det är dags för henne att vandra vidare Vi vet inte riktigt när det blir, men då ägaren och hennes dotter vill säga hejdå till henne så kommer det inte ske förrän i slutet av månaden ändå.
Så det är Core-träning det kallas? Låter ju klart mycket bättre än att bli anklagad för att tigga godis hälsar SvanssonDet gäller att ge de stora lite egentid varje dag, mitt i allt valpkaosandet kan det lätt bli bortglömt. Idag blev det lite gympa och core-träning för bröderna Frodolf.
Så det är Core-träning det kallas? Låter ju klart mycket bättre än att bli anklagad för att tigga godis hälsar Svansson
(älskar fokuset och blicken hos dina killar!)
Så det är Core-träning det kallas? Låter ju klart mycket bättre än att bli anklagad för att tigga godis hälsar Svansson
(älskar fokuset och blicken hos dina killar!)
De säger det! Tigga skulle de aldrig behöva, sån pli som de har på sin betjän...jag menar människa.
Jag tror bara dom free-shejpat @Migo ?!De har klickat in dig väl alltså?