Jag tror bara dom free-shejpat @Migo ?!
Både och? De är ju smarta hundar menar jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror bara dom free-shejpat @Migo ?!
Negativ förstärkning är väldigt effektivt!De har klickat in dig väl alltså?
Lilla schäfern har väger nu 18,6 kg som 4 månaders valp.
och så här ser våra promenader ut numera:
@Miao: Åh så söt hon är Man blir glad bara av att se henne
Kan man annat än älska valpar?Imorse skulle husse äta leverpastej, Matte fick i uppdrag att vakta den från Sid. Så kommer husse tillbaka till bordet, och jag visar honom en bild på telefonen. Vips var leverpastejen i Sids mun.
Matte ska gå ut och titta på en grej, hundarna är själva i max 10 min. När matte kommer in igen har Sid tuggat sönder husses bluetooth -headset.
Han kan inte vara i ett möblerat rum?
Skiter hon inne och äter ?Mopsdamen sitter risigt till.
Många mopsar är ätare,både sin egen o andras och det är mest vanligt bland dom svarta.
Det finns 2 saker jag har noll tolerans mot skitätning och hundagresivitet.
Börjar med att byta tillbaka till fodret hon åt för en vecka sen,funkar inte det så åker hon ut,
Hon har varit rumsren sen ca 10-14 dagar efter att hon kom,senaste 2 nätterna har hon skitit inne ätit det mesta o kladdat runt i resten,igår prövade hon att stå i Gissas rumpa o ta den varm ,just det har hon prövat förut o fått banner för så det trodde jag det var slut med,men nej.Skiter hon inne och äter ?
Han är lite som Gissa,vad provar man inte för att godis.
Han är inget geni direkt, men han är glad och ambitiös
Mopsdamen sitter risigt till.
Många mopsar är ätare,både sin egen o andras och det är mest vanligt bland dom svarta.
Det finns 2 saker jag har noll tolerans mot skitätning och hundagresivitet.
Börjar med att byta tillbaka till fodret hon åt för en vecka sen,funkar inte det så åker hon ut,