Får jag skriva här fast det gäller min katt? Jag vill bara skriva av mig lite och ”känner” typ bara er här på hund.
Aini är dålig. Hon har varit lite off några dagar, inget alarmerande, men lite låg. Har tittat igenom henne men inte sett något. Förens för någon timme sen. Troligtvis problem med en analsäck. Det ser inte trevligt ut med lite blodblandat slem. Luktar ingenting dock (ännu). Jag freakade ur så pass att husse bestämde sig för att stanna hemma från jobbet
. Aini är mitt allt och jag har PTSD som jag precis börjat trauma-behandling för vilket gör mig oerhört känslig och instabil just nu. Efter dubbeldos lugnande för matte har jag nu lugnat ner mig. Veterinären har inte telefontiden förens 10.30 och Anicura går jag inte till om det verkligen inte är akut. (Vilket jag klart övervägde under panikångestattacken.) Så 10.30 får jag ringa så får vi se när vi får komma in. Hon kommer inte att ramla ihop och dö tills dess. *intalar mig själv* Nu hade husse kunnat åka till jobbet, men det är nog redan ordnat ersättare, och han vill nog med till veterinären också.
*andas, andas*