Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då får du ju gratis motionMopsflickan har lärt sig att gå upp för inomhustrappan ,men tror ni hon kan gå ner ,nej just det så då står hon där uppe o gnäller sen.
Extra billiga valpar! Just nu! Passa på!
"Perfekt tidig julklapp"
"Bortskänkes till sällskap"
"Perfekt tidig julklapp"
Alltså, var för sig är de fantastiska. Men 9 tillsammans, eller för all del som nu ikväll, 7 st, är banne mig inte så smidigt. Speciellt när de verkar sova i skift så att det alltid är minst två som är högaktiva.När jag kom med i kenneln och stod inför första kullen så sa jag till sambon att jag skulle sakna de små sötnosarna när de skulle flytta.
Hans svar var: Då har de varit små svin i flera veckor och man är bara glad att få sitt hem och liv tillbaka"
Jag höll inte med. Men så fick vi små kullar och hade nybyggt valprum och box i hundstallet plus stor valphage ute så hemmet blev inte slaktat
Sa hon som ska spara 4 och ha en som "dagbarn"Alltså, var för sig är de fantastiska. Men 9 tillsammans, eller för all del som nu ikväll, 7 st, är banne mig inte så smidigt. Speciellt när de verkar sova i skift så att det alltid är minst två som är högaktiva.
Sa hon som ska spara 4 och ha en som "dagbarn"
Nä nä! Inte jag,@Migo ,Jag vill ha förståndet i behåll och slippa den fina vita kramamigsjälvtröjan
Inte en chans,jag har fött upp så länge så jag är mer än glad när dom äntligen åker + att jag är ovettig nog att dra hem valpar ändå, det lilla svarta odjuret har jag nog köpt för mina synders skull o jag måste ha syndat som fan.Vänta du bara!
Inte en chans,jag har fött upp så länge så jag är mer än glad när dom äntligen åker + att jag är ovettig nog att dra hem valpar ändå, det lilla svarta odjuret har jag nog köpt för mina synders skull o jag måste ha syndat som fan.
Min kommer ju från grannlandet så det kanske har smittat över gränsen ,Molly är polack.Vi köper hem galna tyskar istället. Jag höll på att få egen vip-kö på IKEAS kuddavdelning ett tag