Fortsätt uppdatera del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl::rofl::rofl:
Undra vad för heeler du hade som sprang bort - det brukar dom aldrig göra ;)
Jag har en känsla av att den ville äta hästbajs, den var nämligen på väg ned till hagarna varje gång. ^^ Eller också skulle den inte alls särskilt långt egentligen, det fick jag ju aldrig veta med en schäfer som satte käppar i hjulet hela tiden. :D

(Och jag vet förstås att det inte är vad schäfrar vanligtvis gör heller. ^^)

Senast ändrad:
Baggslakten är i full gång. Valparna fick ett kinderägg (läs: fårhuvud): Berikning, godis och leksak i ett! ;)

22195254_10155153514788666_3732288348476518774_n.jpg

Jag har en känsla av att den ville äta hästbajs, den var nämligen på väg ned till hagarna varje gång. ^^ Eller också skulle den inte alls särskilt långt egentligen, det fick jag ju aldrig veta med en schäfer som satte käppar i hjulet hela tiden. :D

(Och jag vet förstås att det inte är vad schäfrar vanligtvis gör heller. ^^)
Ahaaaa, det förklarar saken :D

Jag blev lite nojig av tråden på Allmänt om att folk kan bokföra sig hemma hos en utan att man vet om det, så snabbkollade mig själv på Ratsit - jag har en sambo! :eek:

En cane corso, 7 år. :cool:
Hade ingen aning om att man kan se sånt!
Dom har börjat samköra med sjv register,helt sjukt!

Du är fantastisk som orkar. :bow:
En del är ju så jäkla pantade att jag undra om de trollar. Hur farao kan uppfödare ha så galna teorier och ställa så dumma frågor :confused:

"En C-höft är en frisk höft"
"Varför får en hund C?"
"Anser du att hundar med C-höfter är sjuka?"
"Armbågar är värre så vi borde fokusera på dom ist" (varför inte båda?)
"C-hundar har inte artos" :banghead::banghead::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 570
Senast: Enya
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: igbest
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 141
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 758
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar