Sv: Förberedelser 3årstestet 2009
Ja nu börjar det dra ihop sej. endast 2 veckor kvar.
Ridningen går från klarhet till klarhet även om det inte är är fokus ligger.
Ska iväg idag o rida för instr o springa lite med påfösare o se om visningen vid hand blir bättre. Jag kan tyvärr inte peta på honom ett skit med spö när jag visar för då blir han sur o bromsar. Helt motsatt effekt mot vad jag vill ha
. Han har så mycket trav för att va hoppavlad så det vore kul om han kunde plocka fram den vid visningen åxå
Vi får öva öva öva. driver nån annan på borde jag bara behöva koncentrera mej på å springa som en tok å hålla mej på benen.
Löshoppa måste vi göra en gång till innan testet. Dom har på min ridklubb i morgon, men då jobbar jag
. Typiskt! Får ta en vända till paddocken o löshoppa där. Kanske på fredag. Så kan jag passa på å visningsträna lite åxå.
Största orosmolnet är att pälsen inte släppt än. Jag får lov o bortsa ordentligt varje dag. Men nu lyser iaf sommarpälsen igenom.
Ska försöka få nån trevlig bild på honom idag på träningen så kan jag lägga ut ikväll.
Jo å så en fråga...får man ha pannband med bling? Står att det ska vara läderpannband i regelementet, och det är det ju förvisso. Men jag har en rad vita stenar i. Är det okej eller måste jag rota reda på nåt annat pannband??