Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min är också två månader och hon hade lätt satt i sig all mammas mat om hon fick och så har det varit sen hon var typ 1 månadMin är inte ens två månader men smakar lite ur mammas hink! Hon är ju väldigt utfallen och får två kilo protein extra och havre samt olja! Fölis tjyvar nån tugga men inte så mycket.
Berra måste ju få ett riktigt namn med..
Vad tror ni om Bernado ?
Har sån beslutsångest !Visa bifogad fil 99482
Min lilla superduper Nova
100% i all hantering! Tills vi skulle ställa upp framför domaren, hon stog blickstilla i 30 sek sen fick hon brytet och skulle stå på två ben o inte fyra
När jag släppte lös henne bar det av och domaren fick inte se så många steg trav men galopp i alla varianter, luftsprång och helvändningar! Stackars Jasmin hade fullt upp o hänga på
Hon bjöd tydligen på dagens show och flera kom fram på parkeringen och när jag gick upp på läktaren efteråt och tyckte hon va så charmig dagens sötaste iallafall!
Så glad att hon med världens självförtroende travar in före morsan i ridhuset verkligen tar för sig. Resten kan vi lära oss!
en rättvis bedömning med bra kritik, både skriftlig och muntlig. Hon fick beröm för sin balans, kvickhet, energi och reaktionsförmåga.
En bra erfarenhet och positiv upplevelse för oss allihop
Visa bifogad fil 99339
Han började äta ur mammas krubba så fort han kom upp så långt med mulen Han äter ur hink sen länge, även grovfoder. Nu har han kommit på ett sätt att inte bli biten i halsen av arg mamma som vill äta sin mat, han ställer sig snett i framför med rumpan och backar in mot henne. Då kan hon på sin höjd hugga vid rumpan och det verkar inte bekomma honom..Min är också två månader och hon hade lätt satt i sig all mammas mat om hon fick och så har det varit sen hon var typ 1 månad
Hon får inte smaka alls, men börjar bli svårt o hålla henne borta för hon är så tarv. Häromdagen ställde hon sig och åt ur tvååringens bytta
Är en av föräldrarna konstantskimmel så kan hon vara det. Men om ingen är det, så är hon det inte. OM inte av av föräldrarna är skimmel men föddes som konstantskimmel, vill säga.Jag är verkligen inte insatt i färggenetik men uppfödaren till mamman hävdar att hon är konstantskimmel.
Min är inte ens två månader men smakar lite ur mammas hink! Hon är ju väldigt utfallen och får två kilo protein extra och havre samt olja! Fölis tjyvar nån tugga men inte så mycket.
Berra måste ju få ett riktigt namn med..
Vad tror ni om Bernado ?
Har sån beslutsångest !Visa bifogad fil 99482
Ja de va nog lika här, runt 10 dagar slickade hon skålen men då var de bara att visa bort henne o klia, nu får alla de andra mat och hon är en kobraHan började äta ur mammas krubba så fort han kom upp så långt med mulen Han äter ur hink sen länge, även grovfoder. Nu har han kommit på ett sätt att inte bli biten i halsen av arg mamma som vill äta sin mat, han ställer sig snett i framför med rumpan och backar in mot henne. Då kan hon på sin höjd hugga vid rumpan och det verkar inte bekomma honom..
Ja hon är så himla söt Klok och snäll. Tycker ögonen är lugna och trygga, fast hela kroppen spritter av energi!Hon har så himla trevlig uppsyn, jag tror hon kan bli en riktigt rolig sporthäst för någon som inte vill tävla på de allra högsta nivåerna. Dvs en sådan häst som är guld värd för "vanligt folk".
Klippte ihop filmen från fölvisningen.
Nova gick före mamma in i ridhuset med spetsade öron, massa folk på läktaren, helt utan tveksamhet. jag tror hon var övertygad om att hon var störst, bäst och vackrast på plats!
Kom ihåg att jag och min syster är totalt nybörjare också
Klippte ihop filmen från fölvisningen.
Nova gick före mamma in i ridhuset med spetsade öron, massa folk på läktaren, helt utan tveksamhet. jag tror hon var övertygad om att hon var störst, bäst och vackrast på plats!
Kom ihåg att jag och min syster är totalt nybörjare också
Tack för du gillade mitt namnförslag.. har flera men det blir lite ”unikt”. Hittade bara en till.Leia "åt" från mammas foder redan när hon var någon vecka gammal, men de kan ju inte tillgodogöra sig näringen då, så det passerade ju bara igenom. Egentligen kan de inte tillgodogöra sig näring fullt ut förrän de är 8-9 månader, därav att så många faller ur när de avvänjs för tidigt.
Bernado låter jättefint! Vad var det för stam på honom?
öronludd!!!!!!En till bara för att hon är så jäkla gullig Visa bifogad fil 99511
Det får hon behålla tills hon åker i proffsträning som 1 åring Redan fått intresseanmälning på inkörning åt henne bara för att hon är så sötöronludd!!!!!!
Tack för du gillade mitt namnförslag.. har flera men det blir lite ”unikt”. Hittade bara en till.
Han är efter Americano GJ och mamman efter Figaro R.
Hon heter Bergamott så då funderade jag på frukt tema och begynnelsebokstav B men då hette redan en Blackberry som var mitt ”första val”
Bilberry.Tack för du gillade mitt namnförslag.. har flera men det blir lite ”unikt”. Hittade bara en till.
Han är efter Americano GJ och mamman efter Figaro R.
Hon heter Bergamott så då funderade jag på frukt tema och begynnelsebokstav B men då hette redan en Blackberry som var mitt ”första val”