Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon Àr ju sÄ otroligt sockersöt! Men fÀrgen, tycker den Àndras varje gÄng du postar en bild pÄ henne Du Àr sÀker pÄ att pappan inte Àr en kameleont? BÄde sluthöjd och slutfÀrg blir spÀnnande att se!
Lite oklartHon Àr ju sÄ otroligt sockersöt! Men fÀrgen, tycker den Àndras varje gÄng du postar en bild pÄ henne Du Àr sÀker pÄ att pappan inte Àr en kameleont? BÄde sluthöjd och slutfÀrg blir spÀnnande att se!
Min gĂ„r pĂ„ bete. Inte slĂ€ppt ihop Ă€n men ska vĂ€l göra. Tycker fortfarande att nĂ„got inte stĂ€mmer i hur han rör sig men vet inte om jag tror âvilaâ gör det bĂ€ttre?
Skulle vilja bolla med nÄgon vettig veterinÀr och om man ska provta och isf för vad..
Vi ska Äka pÄ onsdag. Det kan ocksÄ vara förtrÀngning pÄ halskotpelaren och det Àr ju inte bra.Har du nÄgon veterinÀr med kiropraktikutbildning i din nÀrhet? Eller en duktig ET? Jag skulle börja med att gÄ igenom kroppen pÄ honom, de kan fÄ lÄsningar o.dyl. unghÀstarna ocksÄ.
Samma som vÄr Ella dÄ Tiden har gÄtt sÄ fort .. KÀnns som det nyss var smÄ föl som skutta omkring.Visa bifogad fil 119737
Jolly fyller ett Ă„r idag!
SĂ„ kĂ€nner jag med min Ă€ldsta uppfödning fortfarande. âMen va, Ă€r du 15 Ă„r i Ă„r, kĂ€nns som du var ett föl förra veckan. âSamma som vĂ„r Ella dĂ„ Tiden har gĂ„tt sĂ„ fort .. KĂ€nns som det nyss var smĂ„ föl som skutta omkring.
Verkligen! Grattis EllaSamma som vÄr Ella dÄ Tiden har gÄtt sÄ fort .. KÀnns som det nyss var smÄ föl som skutta omkring.