Hals/nacke?Visa bifogad fil 119775Det som det kunde vara det var så ataxin och vobbligheten är väl pga.
Känns väl inte sådär hoppfullt .
Finns inget att prova?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hals/nacke?Visa bifogad fil 119775Det som det kunde vara det var så ataxin och vobbligheten är väl pga.
Känns väl inte sådär hoppfullt .
Jo .. först ska vi kolla ev brister typ selen mm. Sen får han gå på kortison ett tag.Hals/nacke?
Finns inget att prova?
Nu har jag inte all info som du har men försök hålla modet uppe, ibland fungerar sakerJo .. först ska vi kolla ev brister typ selen mm. Sen får han gå på kortison ett tag.
För att riktigt utreda är det skiktröntgen som gäller men nu är det mest väntan ..
Jag är inte så hoppfull så det känns ganska pest just nu.
Calle ska provtas för fästingsjukdom. Han är lite stel i bakdelen så veterinären ville ta ett prov. De ska också kolla selen. Förhoppningsvis är det bara stelhet pga växer eller något annat odramatiskt.
Fick se film på när han rörde sig och jag tycker också det är något som inte stämmer. Går inte att sätta fingret på men något stör. Sen rör han sig som en miniponny-travare så några gångartsdiplom hägrar nog inte
Upplösningen på det är att nu ser allt bra ut och veterinären på återbesöket sa att nu vet de att det funkar även på 8 månaders….Hur gick det med hans hov som nån veterinär tyckte var så dålig att du skulle avliva? Jag förstår att det har blivit bättre eller att veterinären hade fel men jag missade nog upplösningen
// en smygläsare
Världens bästa 1 åring. Veterinären gick ut i hagen och tog blodprov och Calle sa inte ett smack.Calle ska provtas för fästingsjukdom. Han är lite stel i bakdelen så veterinären ville ta ett prov. De ska också kolla selen. Förhoppningsvis är det bara stelhet pga växer eller något annat odramatiskt.
Fick se film på när han rörde sig och jag tycker också det är något som inte stämmer. Går inte att sätta fingret på men något stör. Sen rör han sig som en miniponny-travare så några gångartsdiplom hägrar nog inte
Min plan är att kastrera i höst, efter betet. Jag har bara ston hemma förutom Bob.Ni som har hingstar, när ska ni kastrera? Calle är ju inte kastrerad ännu, bör man göra det i höst eller ska man vänta till han är 2?