fick även erbjudande om ett hingstföl för 35’. Känns lite orimligt.Aha du menar sååå, sorry lite trötter i mössan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fick även erbjudande om ett hingstföl för 35’. Känns lite orimligt.Aha du menar sååå, sorry lite trötter i mössan![]()
fick även erbjudande om ett hingstföl för 35’. Känns lite orimligt.
Woop! Vi har nog fått fast träningsplats för hopptränaren till höstenhoppas att regelbunden träning på annan plats gör att herrn kan chill lite mer när vi åker iväg
![]()
Ja det ska bli kul! Bara dottern kommer över sin prestationsångest. Men tränaren är bra och jag känner henne sen många år tillbaka så det kommer att bli bra.Vad roligt!![]()
Ja det ska bli kul! Bara dottern kommer över sin prestationsångest. Men tränaren är bra och jag känner henne sen många år tillbaka så det kommer att bli bra.
Jag upplevde att de låg som en Albion ungefär. De brukar gå att få billigare. Kanske ngt att titta på?Skit. Vi behöver uppdatera dressyrsadel. Provar just nu stallkompisens Anatomica. Den ligger alldeles för bra och barnet sitter sjukt bra i den. Kostar bara 20000 begagnat![]()
Ska prova en Santa Cruz Leopold också. Han har haft Childeric innan så SC borde passa. Annars var Albion ett bra tips!Jag upplevde att de låg som en Albion ungefär. De brukar gå att få billigare. Kanske ngt att titta på?
Hm även om jag tycker det är bra att fjordhästen ökat i värde så finns det ju ändå gränser
Fy så stolt jag är över dem! 65,370% i sin första LC1! Första utanför placering.
Visa bifogad fil 152026
Inte hört något tyvärr.Någon som har någon gissning om det blir något SM nästa år? Har ni hört om någon förening som är sugna på att köra? Trist om det inte blir av, särskilt som det är 40-års jubileum..
Jag träffade en annan fjordägare på p'n'j här om helgen som sa något om Stockholm. @Efwa kanske vet något?Någon som har någon gissning om det blir något SM nästa år? Har ni hört om någon förening som är sugna på att köra? Trist om det inte blir av, särskilt som det är 40-års jubileum..
Jag träffade en annan fjordägare på p'n'j här om helgen som sa något om Stockholm. @Efwa kanske vet något?
Det var det jag tänkte, att det är för tidigt för SUFF. Men jag hoppas verkligen att det blir något, dottern siktar på att kvala!Nej, vi kommer inte anordna. Vi har fått mycket beröm för vårat SM och vi hade verkligen roligt men så här snabbt inpå förra orkar ingen. Vi är inte speciellt många, inte ens med mälardalen som vi var lika partner med.
Någon förening har lite försiktigt funderat, vad jag hört, men det är långt ifrån ett beslut från deras håll, om det ens kommer att tas.
Vi får nog göra oss förberedda på att det kanske inte blir av.
Man får inte glömma att det är en veckas semester som går åt till att fixa inför och vara funktionär på SM om man är anordnare. Förr var det också bara en helg, numer är det från torsdag till söndag. Det är liksom inte ett litet meeting man ska fixa.
Verkligen supertrist om det inte blir av, men förstår att det är mycket att rodda ihop. Min förening var med och arrangerade i år så tror inte det går att köra ett år till..Nej, vi kommer inte anordna. Vi har fått mycket beröm för vårat SM och vi hade verkligen roligt men så här snabbt inpå förra orkar ingen. Vi är inte speciellt många, inte ens med mälardalen som vi var lika partner med.
Någon förening har lite försiktigt funderat, vad jag hört, men det är långt ifrån ett beslut från deras håll, om det ens kommer att tas.
Vi får nog göra oss förberedda på att det kanske inte blir av.
Man får inte glömma att det är en veckas semester som går åt till att fixa inför och vara funktionär på SM om man är anordnare. Förr var det också bara en helg, numer är det från torsdag till söndag. Det är liksom inte ett litet meeting man ska fixa.
Svarar mig själv; det verkar som Blekinge-Kronobergs FF siktar på att köra SM nästa årNågon som har någon gissning om det blir något SM nästa år? Har ni hört om någon förening som är sugna på att köra? Trist om det inte blir av, särskilt som det är 40-års jubileum..