Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fint föl dessutom men avundsjuk är jag mest för att du fått sova både innan och efter förutom det självklara att få mysa med ett jättefint fölJag är här och till skillnad från Q så har mitt föl kommit
GrattisJag är här och till skillnad från Q så har mitt föl kommit
Tror inte jag kommer komma på nått bättre innan dl (särskilt med den låga aktiviteten det är i leken just nu ) så röstar nu.
Madalitso röstar på hemlig då hennes svar på frågan att hon väljer rastyp för allt de andra ingår där känns lite undvikande och hade kunnat vara ett sätt att säkert inte visa sida, för då har hon ändå valt allt.
(eller som det också heter: det är dl 1, men jag måste ju rösta på nån! )
@Niyama håller ovanligt låg profil, men jag vet att hon tycker att hon själv skriver för mycket och vill hålla igen, vilket jag tycker är synd. Gör det lite lätt för sig med rösten på artline, men samtidigt så ska hon iväg och det finns inte så mycket att gå på.
@Mirtai håller även hon låg profil, men det känns mer som vanligt, jag vet aldrig var jag har Mirtai och det gör mig nervös.
@quarter4ever verkar vara uppe på rosa moln med allt ot men gör inget som sticker ut just nu, känns som vanligt vilket kan vara ond som god...
@Magnum röstar på q, men har åtminstone en teori, även om den kanske är en aning långsökt.
@hemlig går in med en andra röst på Q, vilket känns vågat eftersom den första andra rösten brukar bli granskad, men samtidigt måste någon lägga en första andra röst.
@cirkus har fått en alldeles underbar liten fölunge och är lite off pga det vilket jag kan förstå, men det säger inget om hennes roll i dagsläget.
@Loons vrider och vänder redan första dagen och jag blir fundersam på om det skulle kunna vara en ulv som vill verka god, det är liksom lite för ivrigt. Men samtidigt skulle det kunna vara en god som är ivrig att leka också.
alltså jag är den första (och för ordningen skull oavsett sida) vilja vrida och vända på alla scenarier och dessutom så kom jag ju faktiskt fram till att det är troligast att det ÄR fyra ulvar - om än på mitt omständiga normala vis för att jag alltid vill visa HUR jag kom fram till den tankenMåste rösta nu då sambon o jag ska ha lite kvalitetstid innan han åker på jobbvecka.
Så blir lite sporadisk koll här ikväll.
Magnum röstar på quarter4ever
Hon har kloka tankar om lekens status hittills. och håller även med mej och LenaH att det rimliga bör vara 4 ulvar.
Meen gör en liten liten notering dock att det faktiskt möjligen kan vara 3 ulvar.
Kanske ulv som vill så ett litet frö av tvivel på fyra i flocken? Dvs ulvarna själva är väl de som gynnas av att vara fyra om goda tror de är bara tre.
/Mvh avd långsökta teorier i dl 1