Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag träffade en massa fina galgo-damer nu på helgens LC och uj va mysiga dom ärså dom har helt klart hamnat på listan "vad ska nästa hund bli för ras?"
1. Skottsk Hjorthund
2. Galgo (strävhårig tik)
3. Borzoi
4. Whippet
5. Irländsk varghund
6. Klippt Afghan
Only time will tell
Sitt!
Ligg!
Se där ja, en till som har satt skotsk högst upp på önskelistan
När det gäller nr 5, irländsk varghund, kan jag intyga att det är en härlig, glad och mysig ras
Jo jag vet att Irländarna är underbarahar själv varit kennel-flicka på en varghundskennel. Anledningen varför dom ligger så långt ner på min lista är för att dom är så fruktansvärt sjuka djur = dyra djur! Svimmar lite när jag tänker på vad vet.kostnaderna kan hamna på... och sen ska vi inte snacka om matkostnaderna för en sådan bjässe
KL
Nu är vår hund från Neverneverland bokad
En saluki/greyhoundlurcher på 3 år. Han är 58 cm hög.
Enda problemet är hur jag som åker tåg ska ta mig från tåget till cargo centralen en bra bit bort. Tillbaka kanske de kunde köra mig.
Han kommer mest troligt hämtas v 34 för jag jobbar till v 33.
Det är en lurcher och det betyder inte att han har enbart dessa raser i sig, bara att det är det de vet =)
Nu är det bara två dagar tills vi hämtar hem vår lilla whippetvalp Vi har förberett genom att avmaska hunden här hemma, köpa ny bädd och halsband och valpsäkrat hemmet Vi längtar massor!
GRATTIS Matilda!!! Sötaste galgovappen!
För övrigt tog min Fonzie äntligen sin LC licens i söndags, så se upp för Poopie Baby i framtiden!
Vi har bestämt oss och lämnat besked till uppfödaren att vi vill ha henne! Jag har ingen facebook eller nånting så jag kan nog tyvärr inte lägga upp nån bild men jag tog massor av foton, givetvis
Hur många av er som har vinthundar bor i Skåne? Eller södra Småland eller Halland? Jag hade väldigt gärna träffat fler vinthundar när vår whippet har kommit till oss
KL
Nu är vår hund från Neverneverland bokad
En saluki/greyhoundlurcher på 3 år. Han är 58 cm hög.
Enda problemet är hur jag som åker tåg ska ta mig från tåget till cargo centralen en bra bit bort. Tillbaka kanske de kunde köra mig.
Han kommer mest troligt hämtas v 34 för jag jobbar till v 33.