Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men åh vilken underbaring Om den är jobbig så kan jag tänka mig ställa upp
Skönt höra att fler har lekfulla/brötiga hundar härinne
Idéfix vill både jaga/jagas och det ska hoppas, stångas, bitas, morras, krumbuktas och springas fortare än vinden.
Men bäst gillar han att bita hundar i bakbenen...
[/IMG]
En liten fråga bara
Är Grimm lite för tjock?
Man ser ju inte alls revbenen som på R_C hund.
Men om han är lite för rund så skadar det? Får han problem med typ leder eller måste han bli " ännu tjockare " för att kunna få det? ( självklart kan han väl få det ändå, men är det mycket större risk som han ser ut nu? )
För isåfall får vi skära ned på blodpudding, ost och korv
Du kan inte prata lite med matten då och se om hon kan börja motionera honom mer, eller om du kan ha honom oftare? Annars håller jag med Melli i det hon skriver
Du kan få låna honom när det är mörkt och när det regnar
Han är bara delvis rumsren ännu, är det dagsljus o torrt ute så sköter han sig så att säga själv och går ut genom hundluckan. När det är mörkt och/eller blött ute så sätter han sig hellre på närmsta hundfilt/hundbädd m m.
Tvätta, tvätta, tvätta...
Äsch...det gööör inget om man kissar inne när man är så söt Bor ju ganska nära dig sen så hoppas du inte räknar hundarna så noga och skulle det fattas någon är den inte hos mig nej nej
Min pappa var ju och köpte en cykel hos dig - Den är superbra, Idéfix gillar den