FJÄRDE vinthundstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: FJÄRDE vinthundstråden!

Okej, tack så mycket!

Jag är " helgmatte " för en Whippet, Grimm :love:

Jag måste testa

Lovar, det kommer inte funka :P

Hah, är det någon som ser bilden?
För jag gör det iaf inte :P

Jag är awesome ;)

Du tillåter bara besök från vänner på din bilddagbok.Om du gör om inställningarna till albumet till publikt eller öppet kanske det fungerar.

Haha, fail kom den till bdb? :angel:

Okej, den här är från photobucket, om den inte funkar ger jag upp :(

Grimm

Länkar du till själva bilden eller till sidan som bilden finns på? Det är skillnad nämligen ;)

Kolla här, såhär ser det ju ut på photobucket. Om du kopierar koden som min pil pekar på, och klistrar in den i inlägget du skriver, då kommer din bild att synas.

help.jpg

DSC00413.jpg

Här är den :)

Så söt! Vet du vad den heter i stamtavlan?

R_C - så väl beskrivet av dig. När man gör som Red_Chili visar, så visar sig bilden som ovan :D

Aha okej, jag fattar :D
Nu ska det funka!
Stamtavlan har jag faktiskt ingen aning om, han bor också hos ägarens mamma, och hon visste inte ens när han fyllde år :cry:

IMG_0234.jpg

Men åh :D Om två veckor ska Melli till Västerås över helgen. Jag kommer nog åka dit och säga hej då. Vill du så kan vi ju ha liten vinthundsträff då :D

Det skulle ju vara jättekul! :D
Bara typ ett problem, jag har nog inte honom om 2 veckor :(

Vilken bra idé! Om du ändå har honom så får vi absolut ha vintisträff! Och övriga i tråden är hjärtligt välkomna också om ni skulle vara sugna :) Vi ska till Vilsta på whippetutställningen den 2:a april (någon som ska dit??) och övrig tid är vi i västerås.

Jag tror faktiskt att jag ska ha honom om två veckor :D
Eller jag kanske kan fixa det ;)

Tänkte bara säga att jag är 12..
Nu kanske ni inte vill träffa mig längre?

Vår familj har heller ingen bil, så jag är begränsad..

Min om ni fortfarande vill och om ni är någonstans i närheten så kan jag kanske komma :)

Så klart vi vill träffa er ändå! Det är okej att vara tolv och hundgalen :D

Haha bra xD

Vart typ ska vi träffas då?

Fast jag måste övertala min mamma :(
Haha, eller så smyger jag ut :devil:

Vi kommer kanske få med oss en vän till mig också som har två salukis och hon nämnde något om att Kungsbyn kan vara bra att åka till. Jag har ingen koll alls på Västerås och har inte heller bil, så jag får se till att åka tillsammans med någon om vi ska till något ställe som inte är inom gångavstånd från tåget :p

Vet inte ens vilken dag jag ska ta mig till Västerås än. :D

Förresten, fanns det inte någon med afghaner här på buke som höll till i just Västerås? eller har jag inbillat mig det?

Synd om det blir Kungsbyn, 2 mil från mig :(
Fast vi har typ inga inhängnade ställen runt mig,
men ni kommer säkert ha jättekul :D
Måste få se bilder då!!

Vi överlever, vi har två goldenkompisar här :)

Söndagen den 3:e blir nog en bra dag för en vinthundsträff :) Jag åker ner till skåne på eftermiddagen så någon gång vid lunch. Angående kungsbyn så blir det alltför långt bort, men det finns en liten hundrastgård mitt i stan också (bakom ICA Haga). Jag tycker att vi satsar på den tills vidare, om inget bättre dyker upp.

Vi var annars på whippetträff igår och här serveras bilder.
Två stycken busiga ungpojkar
DSC07143.jpg

"Du, jag kan ta det där du har där i fickan!"
DSC07164.jpg

Buuus!
DSC07194.jpg

Synkade i språnget
DSC07200.jpg

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 957
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 153
Senast: valy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 053
Senast: soom
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar