Här ska snackas om det som folk finner intressant. Lär dig att det är ett diskussionsforum och att du inte kan styra vad folk ska svara i dina trådar.

Ja, och finare har hon blivit på månaden som gått sen kortet togs :love:

Jag försöker ordna en Skåneturné i sommar, så förhoppningsvis får du klappa på henne då! :)

Har ingen hund nu men när jag boddde hemma så hade vi en irländsk terrier. Han var alltid med när vi var ute och red (och grannarna också för den delen...) så på kvällen plockade vi fästingar. En gång hade han 36 st på sig...

*lånar knapp*

Får väl uppdatera mitt fästininlägg. :(

Nu ligger vi uppe i 7 st fästingar. Dock är det bara 4 som har suttit fast. :crazy: Vi har nämligen röjt i nya hagarna och hundarna har varit med. Det har varit en hel del fästingar. :mad:

Men nu är mitt TT-halsband på så nu är det lugnt igen. Valpen har varken TT-halsband eller fästingar. :confused: :D

Ha ha...det är nog så det är! :D Min har inte heller haft någon krypandes. :D

När vi bodde i ett område med många hundar fick hundarna sällan några fästingar men när vi har bott där det inte är lika många hundar som springer om kring har det kryllat på hundarna varje gång vi hade varit ute med dom.

Intressant! :d Det är ju skitbra om man kan skicka hunddagis först med 40 hundar och SEN går man själv *he he* Då är de små jäklarna borta...

Jag har plockat en 4-5 stycken redan tidigt i våras. Nu har jag Exspot på de och de har inte fått en enda.

har nog plockat en tio st på min röd irländska setter. och jag har ändå fästingmedel. men skall åka till vet. och få ett fästinghalsband utskrivet, han skall ändå åka och ta spruta snart.

Liknande trådar

Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 635
Senast: Puffindog
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 811
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
905
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka