Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow, grattis! Är det en liten Babe, eller misstar jag mig? Underbar!
Jarnroos: Hur länge sedan är det hon löpte? Det kan inte vara "valpdax"? Så att hon har några högst osynliga småttingar som måste passas?
KL.
Jag ställde ut Vilja i lördags på en inofficiell valputställning i Sollentuna.
Det var väldigt lite konkurrens i grupp 10 men det struntar jag i, jag är lika glad för det för hon fick HP och blev BIR och BIG-1
Så vi fick gå in i BIS-ringen! Där blev vi oplacerade men det var jätteroligt och superbra träning!
Vi vann tre fina rosetter, ett par fleecehandskar och 4 kg hundmat. Så jag fick ju helt klart tillbaka anmälningsavgiften
Satte mig en stund framför datorn igen för att döda tid Och eftersom jag nu kommit på lösenordet till Pixbox igen (använder nog bara photobucket men det krånglade imorse för mig) så fick jag tillgång till lite sparade valpbilder...
[/url][/IMG]
Minns ni min lilla rangliga, korthåriga valp!? Jag undrade om han någonsin skulle få päls. Och ptja. Han fick lite. Tillslut!
Och nu är jag GLAD han inte tillhör den hårigaste varianten...
Men åh vad jag vill ha valp igen!
[/url][/IMG]
Här är kritiken:
Feminin tik med fina proportioner. Bra skalle, välplacerade öron, mörka fina ögon och bra bett. Välvinklad fram och bak. Bra bröstkorg och djup. Fin rygg. Väl ansatt och buren svans. Passande benstomme. Rör sig med härligt steg från sidan. Trevligt temprament.
Här är kritiken:
Feminin tik med fina proportioner. Bra skalle, välplacerade öron, mörka fina ögon och bra bett. Välvinklad fram och bak. Bra bröstkorg och djup. Fin rygg. Väl ansatt och buren svans. Passande benstomme. Rör sig med härligt steg från sidan. Trevligt temprament.
Vad kul att läsa kritiken! Hon har verkligen växt till sig och är så fin.
Ska du till Vilsta i mars förresten?
Fin kritik och grattis igen! Konkurrensen är oviktig