Sv: Farmville

Och jag som ett tag dumpade mina specialdeliverys - före julklapparna fick jag 20 om dagen - tills jag insåg att det fanns vattenkannor i dom (och byggmaterial). Jag byggde orchards i parti och minut.
 
Sv: Farmville

haha jag skickar alltid special deliverys + vad den andra har skickat ;) Men jag får alltid bin ;) Fast snart kan jag inte ha fler :D
 
Sv: Farmville

*kl*

Är det nån som vet om man kommer ha användning för allt jäkla omslagspapper och alla ljusslingor som nu mer ligger och skräpar i giftboxen?

Är förresten trött på alla special deliverys. Jag behöver inget byggmaterial och det är det enda jag får. Om jag inte planterat nåt träd för då får jag vattenkannor.
 
Sv: Farmville

Prexis - du måste spara deliverysarna tills det är något du behöver - så öppna dom inte.
Omslagspappret och resten var bara för att få snow and lights - sen kan man kasta resten.
 
Sv: Farmville

kl.
när man går in på någons farm kan man skicka den gåvan som den behöver, måste man publicera den då? Någon som har koll på det?
 
Sv: Farmville

okej, vad tråkigt, blir ju sådan spamm attack. tur man inte har så många aktiva grannar ;)
 
Sv: Farmville

Retar mig enormt på det jäkla bruna lammet - jag vill inte antasta mina fcvänner som inte spelar farmville med förfrågningar - och lammtävlingen går INTE ATT KLICKA bort.
 
Sv: Farmville

samma här, man borde faktiskt kunna klicka bort lammet.

Jag kommer nog också köpa fjordingen, bara måste fast jag inte borde ;)
 
Sv: Farmville

Vattenkannor i mängder! Me like!

Men nu har jag problem och haft sista veckan, jag kan inte ta emot dom jävla fröna till den vita pionsiettan från "ask" funktionen.
Så innebär med största sannolikhet att jag inte hinner med min mastery innnan i kväll. *SUR*
Och har heller inte kunnat skicka gifts från giftsidan utan bara deliveryboxes.

Någon som vet vart man vänder sig om man vill ha kontakt med support?
för det har försvunnit flera hundra jäkla frön.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 500
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp