Sv: Farmville

*kl*

Suck...

Jag får bara massa spadar i mina special deliverys. Jag vill inte bygga ut dammen. Jag behöver byggmaterial för bövelen! :devil:
 
Sv: Farmville

Ja, det gjorde mig verkligen galen när jag var tvungen att bygga ut min damm till max bara för att få andra grejer...
Jag har aldrig orkat med ankorna, har typ 11.
 
Sv: Farmville

Såg det du skrev först nu. Kanske har en vettig på gång annars försöker jag tillverka 1 imorgon som jag låser till dig. Tänk på att man bra kan adoptera 1 lamm/dag (tror dygnsbyte är kl 9 på morgonen).
 
Sv: Farmville

du vet väl att du kan peta in ankbäsarna i dammen direkt?
så slipper man fråga runt bla bla.
men kan fylla dammen iaf.
 
Sv: Farmville

spara spadarna, du ska ta hand om en källare sen haha

Men jag har redan en källare på varje farm? Blir det mer? :confused:

Jag har planer på att sluta. Först tänkte jag sluta när jag kom till level 100, men nu har jag i stället tänkt att sluta när jag kommit till slutet av "kartan" på den engelska farmen. Om det nu blir nåt slut på den... :crazy:
 
Sv: Farmville

Jag har gett upp den engelska farmen ;) jag känner att jag nog har för lite grannnar för att lyckas med bägge farmarna så kör fullt ut på en av de och när jag har kommit ifatt med den och känner mig "nöjd" för stunden så kör ja gpå med den andra ;)
 
Sv: Farmville

aha, men jag slutade iaf få spadar på första farmen när den var full vid femhundra stycken och fick då bar byggsaker, och hade jag inget att bygga, vattenkannor, inte det heller stolar och annat trams.
 
Sv: Farmville

kl

Vad i helvete? Jag tryckte på en sak för att sälja och behövde inte klicka godkänna försäljning. Dumfan jag trycker sedan förvirrat på mitt Rainbowträd för att se värdet och det ryker :(

Hur kontaktar man Support?
 
Sv: Farmville

kl*

Har börjat nörda farmville igen efter ett upphåll (blev så arg när mina kronärtskockor vissnade att jag slutade :cool:).

Men ankdammen, kan man sätta sina vanliga ankor i den och isåfall hur många? har en drös jag vill bli av med, dom tar för mkt plats :o
 
Sv: Farmville

Fick reda på svaret.

Nu ska jag bara bygga klart dammen, bygga ut allt jag bygger ut och sen bygga klart trädgrejerna :o
 
Sv: Farmville

kl

Hur får ni grannarna att svara på era önskningar, skicka grejer när du requestar?
Det känns lite löjligt när man lagt upp en såndär klicka-så-får-jag-och-du-en 4 gånger och fortfarande inte fått det enda klick man behöver.
Jag klickar på allt jag ser. Konstigt nog har det blivit värre ju mer grannar jag skaffat mig? Jag vet att man inte ser allt men...
Några tips? Får nog skaffa mig mer grannar, fler och fler av mina är oaktiva.

/ "Elly" som skulle verkligen vill ha Gagas Crystal lake :love:
 
Sv: Farmville

Just nu spelar jag inte så intensivt men jag klickar på allt ändå! Men jag hade också stora problem med att få vad jag ville så jag började med att enbart skicka till dem som jag visste skulle klicka.
 
Sv: Farmville

Man lär sig att lägga ut klickaren när grannarna är aktiva - det är ju sällan man går in i profilen och klickar. Jag har många aktiva grannar men har hopplöst att få till min barnraising - och glömmer jämt bort att lägga ut den på rätt tid - och sen svär jag en ramsa när jag kommer på att jag lyckats igen.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 500
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp