Sv: Farmville

Efter en viss nivå så ramlar pengarna bara in och man köper inte något för man har det mesta man behöver. Förra expanden kostade ju 2 millar och då fick jag spara länge. Men sen har det bara blivit mer och mer pengar. Spat inbringar ju en del.
 
Sv: Farmville

Hur menar du att spat inbringar en del?
Jag tycker mest att mitt bageri leder till att jag odlar trist när det liksom blir samma grödor hela tiden.

Jag börjar också ledsna lite. Men snart är jag på level 70 och då får jag köpa snygga bostadshuset :)
 
Sv: Farmville

jag har vineriet och det ger mig inte jätte mycket men det har nog emd att jag inte direkt odlar för att få massa viner utan för mastery ;) Så mina pengar kommer från träd, planterna samt de får djuren jag har ;)
 
Sv: Farmville

kl.
De har ändrat lite nu :)
man får vattenkannor vid orchardarna jätte bra! sen så kan man dubbelgodkänna igen ;)
 
Sv: Farmville

Mina grannar köper mina produkter. Jag skiter i mastery. Jag odlar bara för spagrejer. Fast jag köper ju av mina grannar också. Jag ska nog ta och kolla lite på vad jag får in varje dag.
Men just nu så håller jag på att möblera om - FÖR JAG HAR ÄNTLIGEN KÖPT SISTA EXPANSIONEN. TJOHO!!!
 
Sv: Farmville

Mina grannar köper mina produkter. Jag skiter i mastery. Jag odlar bara för spagrejer. Fast jag köper ju av mina grannar också. Jag ska nog ta och kolla lite på vad jag får in varje dag.
Men just nu så håller jag på att möblera om - FÖR JAG HAR ÄNTLIGEN KÖPT SISTA EXPANSIONEN. TJOHO!!!
Jag gör som du, köper av alla grannar varje dag och många köper hos mig också, så där ramlar det inte en hel del pengar :).

Jag är dock masterynörd, tack och lov kom det några nya nu så jag har något nytt att sträva efter. Innan dess har det varit lite tråkigt faktiskt... Men kämpade på med mastery på träden istället under tiden!

Har också köpt och fixat till lite, lika roligt varje gång! :D
 
Sv: Farmville

Nu har jag kollat pengarna. Jag drar in ca 200000 - 300000 på en bra dag. Sen shoppar jag lite förståss så spargrisen blir väl tjockare med cirkus 150 000 i snitt/dag. Det vore något i riktiga livet det.
 
Sv: Farmville

Är också mastery nörd men gillar även att dekorera så det tar tid. Att jag ovanpå det är envis och inte vill använda bushels för att snabba på gör inte saken bättre.
Angående vineriet så köper jag ibland men när jag räknade på vad man betalr /plot för bränslet så insåg jag att det i många fall är rena Ebberödsbank. Om bränslet kostar ca 75 coins/plot och vinsten är 30 coins/plot så blir ju slutresultatet -30 coins. Julstjärnorna var dock en väldigt bra affär att odla. Det hjälper givetvis upp med att andra köper av en men man får bara 50% av summan resten försvinner och så tjänar man på "marketstall" man tjänar mer på att välja coins där och använda dessa för att köpa bränsle.
Om jag ska bli klar med masteryna inom rimlig tid måste jag ha mer land. Trist att man måste lägga till 10 nya grannar. De som man får via Zyngas forum har oftast sisådär 200 grannar och då har man ju ingen chans att få något från deras feed om man inte sitter 24/7.
 
Sv: Farmville

en fråga, om man raderar sin facebook och sedan aktiverar den igen, börjar man om från början med farmen då? :p skulle vilja börja om från början, för den är så tråkig som den är just nu
 
Sv: Farmville

Får du ett nytt id nummer på FB så blir det en ny farm. Undrar dock om det inte är bättre att delta allt du har och börja om ändå så du slipper knövlet med att lägga till alla vänner och grannar osv.
 
Sv: Farmville

Om Arrows tar bort sitt konto på FB och skapar ett nytt så borde det ge ett nytt id nummer precis som det blir ett nytt nummer om man skapar ett till konto. Om det blir et tnytt nummer så kommer ju inte Zyngas servrar kunna koppla ihop det med Arrows gammla farm och då blir det en ny. Frågan är doc om Arrows kanske måste skapa ett konto från en anna mailadress än dagens annars kanske FB har ett minne och ger tillbaka samma konto.

Arrows jag tänkt att du kunde ta bort allt som finns på farmen tills du har en grön yta att börja om på.
 
Sv: Farmville

Behöver du fortfarande så har jag en hel hög jag kan låna ut ;).

Är det någon som vet vad man ska ha det nya stora trädet till??
Det står ju bara och tar plats som det är nu...
 
Sv: Farmville

Jag tror det kommer fungera på samma sätt som den rosa borgen. Gissningsvis får vi en gryta att samla guld i iår igen. Trädet tar ju dock ovanligt lite plats jämfört med vissa andra saker (borgen) bara 1 odlingslott
 
Sv: Farmville

Det är en bugg - zynga har stoooora problemet med trädet.
Jag har problem med att jag tycker det är jättefräckt men att det skymmer så jag vet inte var jag ska göra av det. Och jippie för att jag nu kan ta bort det fruktansvärt helfula valentineslottet.
 
Sv: Farmville

Det är en bugg - zynga har stoooora problemet med trädet.
Jag har problem med att jag tycker det är jättefräckt men att det skymmer så jag vet inte var jag ska göra av det. Och jippie för att jag nu kan ta bort det fruktansvärt helfula valentineslottet.
Det är just det som är så irriterande, det skymmer en massa annat! Har möblerat om lite nu så nu skymmer det bara lite.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 500
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp