Sv: Farmville

Jag vägrade också att spamma men så fick jag lammet iallafall - dom insåg nog att det inte var en bra idé.
Jag väntar på att få köpa större farm, det är snart så trångt med alla orchards som jag enviss med att bygga men inte tusan står det NÄR det blir - coming soon - tjovist.
 
Sv: Farmville

jag vägrade också spamma men fick lammet ändå.

Jag ska öka min farm så fort jag har pengar, men har bara några hundra tusen kvar nu ;)
 
Sv: Farmville

jag har bara sett erbjudandet till större en gång:confused:
Trodde det var en bugg, men mao så funkar det?
jag kan iaf inte ser det..


Jag hade ca 150 seeds från pionsietta mastery. :mad:
Jag kunde ju inte ens från början mottaga fröna, och insåg ju det lite för sent. :grin:
 
Sv: Farmville

Det beror nog på vilken storlek du vill få ;) Jag ska bara ha 26x26 har slösat pengar länge så har inte kunnar köpa den.


störigt ;)
 
Sv: Farmville

jag vet faktiskt inte riktigt men jag läste under market för nästa sen minus två så vet man storleken.
 
Sv: Farmville

Precis så Zizzy du har troligtvis 26X26, 28 finns bara för cash.
Jag har 22 och jag kan verkligen inte sätta ut mer saker längre :P
 
Sv: Farmville

Om jag klickar på mina sen länge färdig ugly duckling, blir den då automatiskt en svan eller kommer jag kunna flytta den utan att den transformeras?
 
Sv: Farmville

Kommer inte ihåg det men jag har för mig att det kommer upp de olika raderna move, sell och transform osv.
 
Sv: Farmville

kl.
Är det bara för mig eller har de fixat det nu så att man inte kan dubbel godkänna gifts längre?
 
Sv: Farmville

Japp det verkar som sötebrödsdagarna är över. Skönt på sätt o vis för fy vad klicktid det tog. Jag hade typ 50 gifts varje dag nu med ankungarna - och man visste inte vilka som skulle vara ogiltiga heller så det blev massor med onödiga klick. Men det tar längre tid att bygga. Det nya växthuset hade jag haft klart på någon dag förut - nu är jag bara halvklar.
 
Sv: Farmville

Det nya växthuset hade jag haft klart på någon dag förut - nu är jag bara halvklar.

Jag tycker det är extremt jobbigt att farmville hela tiden pumpar ut en massa saker som det ska byggas och samlas till, och dessutom en massa extra gadgets som man inte riktigt hinner lära sig hur de fungerar innan det kommer nåt nytt.

Ta tex "pigpen", hur onödigt var inte den? Tror inte det är många som leker med den funktionen precis.

Jag sitter ändå en stund med spelet varje dag för att skörda och så och lite sånt & har liksom odlat upp alla grödor som är längre än en dag nu så jag måste odla endagarsgrödor, men jag fattar INTE hur folk hinner samla ihop allting för att bygga alla saker som nu tex "cupid castle".

Jag tyckte spelet var mycket roligare när jag började med det hösten 2009, när det inte fanns så jäkla mycket att hinna med. Det roliga tyckte jag var att odla och att fixa saker på farmen så att där såg fint ut. Nu ser där ut som en industritomt med massor av byggnader & diverse skräp.

Det enda bra var när dom fixade källaren så man kunde stuva in grejor där. Men de har ju pumpat ut så mycket saker att den snart är helt full.
 
Sv: Farmville

Jag stör mig med på att man bara ska bygga massa. Jag har inte jätte många aktiva grannar och de få jag har får alltid frågor om de inte kan skicka byggmaterial, nu är det växthuset och är det inte den så är det orchard. Cupid castle gick snabbt för då dubbel godkännde jag allt ;)
 
Sv: Farmville

Pigpen, nä den är endast som förvaring för mig och skulle vara mycket större, precis som alla andra djurhus, hönshuset är väl det enda som är vettig storlek på.
Du vet väl att en del av tryffeln dom hittar blir till minigrisar - sådana gillar du ju, hehe.

Inte nog med att Cupid Castle är skitfult - gåvorna man kan köpa sen är GRÄSLIGA. Jag vill ha farmgrejer - på min gård har jag en bondgård, en trädgårdshandel, en väderkvarn m mjölnarhus och en bergsbonde m getter, ett "vanligt" bostadshus med tjusig trädgårdsdamm och ett Spa nere vid havskusten - vad tusan ska jag med en chokladfontän till....
 
Sv: Farmville

Ja och alla getter - jag har gömt mina bland träden - jag har så gott om farmhands så jag behöver inte se djuren längre för att skörda dom. Nu ska det ju äntligen släppas på den senaste farmextensionen i veckan. Ska bli intressant att se vad den kostar - om mina 5 millar räcker.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 500
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp