Sv: Farmville

Jag fattar inte heller - och helt plötsligt finns det sådana i giftboxen som andra gett mig - har det något att göra med verkstaden tro?
 
Sv: Farmville

Om jag förstått rätt så kan du skicka de presenterna genom att byta in några av paketen mot tex ett staket. När du gör det får du välja 5 av dina vänner som du skickar denna sak till. De kommer inte veta vad du gett dem utan det upptäcker de den 25e. När jag läst på Zyngas forum så verkar det som om man inte behöver spamma andra med meddelandet utan man kan bara skippa postandet presenten går iväg iallafall.
Ja ghar inte skickat något till någon än eftersom jag förstått det som om det finns andra vättre saker att byta in mot än de 6 som visas nu. En possitiv sak är att man visst kan få alla sakerna från "winter whimsy" den innehåller förutom det man kan byta inmot även vränsle, farmhand, arborist och animal feed.
Tyvärr är de saker jag kan byta mot än så länge katastrofala. Helt ärligt vem :devil: vill ha ett gäng iskuber på sin farm :confused: De är visst inte ens i samma storlek som höbalarna så man kan inte ens bygga något med is och höbalar :crazy:.
 
Sv: Farmville

Jo men det finns saker däremellan. Vad jag förstått så kan man byta in mot ett ishus en julgran och lite till men de sakerna syns inte i listan hos mig.
 
Sv: Farmville

Jag fick för mig att man kan få de sakerna i whimsy present eller vad de nu heter?
Iaf ishuset.
 
Sv: Farmville

Det stämmer, jag fick en julgran från en winter wimsy och andra har visst få hingsten därifrån. Skaffar jag en sådan til får jag väl en animal feed :grin:. Funderar allvarligt på att sälja mitt "mata djuren hus" får ändå inget intressant utan bara fåniga lamor och vita kalkoner. De uppdaterar inte heller vad man kan få där så... Varför inte lägga in en rentjur, vilken många saknar?
 
Sv: Farmville

Om dom skulle byta ut något så är det väl mysterygiftsen - fjärilar och trehjulingarna m blommor fortfarande...
 
Sv: Farmville

Ja den behöver definitivt uppdateras. Hela gåvosidan behöver en översyn. En tropical planter i december när vi häller snö över träden och marken känns en aning malplacerad.
 
Sv: Farmville

kl.
Vet någon om man måste posta inläggen med snöbollar, eller der räcker med att kasta?
 
Sv: Farmville

Vete sjutton men det borde väl räcka. det verkar vara en bugg så man kan kasta många genom att tryck fler gånger på knappen dessutom
 
Sv: Farmville

Tyckte det med, men visste inte ifall någon var med informerad än mig ;)
Jag gillar alla buggarna som har börjat komma nu :D
 
Sv: Farmville

kl.
Jag gillar att de har ändrat det med träden :D alltså den rosa pluppen som finns på djuren.
 
Sv: Farmville

Ja förut så kunde det ju vara lite snyggt att ha träden med frukt - nu är det rosa pluppar överallt. Blä.
 
Sv: Farmville

Ja precis, orkade man inte skörda träden direkt så var det ingen fara och faktiskt finare än när de är skördade oftast.
 
Sv: Farmville

Men nu kan man ha fler träd på en liten yta för man ser lättare när de är klara.
 
Sv: Farmville

Äsch jag plockar på mig arborister och skördar träden varannan dag med ett klick. Dessa rosa pluppar gör mig bara irriterad.
 
Sv: Farmville

hahaha så kan man med göra ;) jag stör mig ännu mer på att jag aldrig får byggmaterial ;)
 
Sv: Farmville

Jag kan försöka komma ihåg att skicka special deliverys till dig. Då borde du få det byggmateriel du behöver. Kommer säkert glömma det men nu har du fått 1 iallfall.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 500
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp